УРОК 32 Tема: Тваринництво рідного краю Мета: формувати поняття про тваринництво як галузь сільського господарства; дати знання про галузі тваринництва; розкрити їх значення для людини; виховувати патріотичне ставлення до землі рідного краю, любов до України, пошану до людей та їхньої праці. |
УРОК 31 Tема: Рослинництво рідного краю Мета: ознайомити дітей із рослинництвом як галуззю народного господарства; ознайомити дітей із зерновими рослинами; пояснити, яке значення для людини мають технічні та овочеві рослини; розвивати спостережливість, увагу, мислення; виховувати любов до праці та людей. |
УРОК 30 Tема: Болото — природне угруповання Мета: ознайомити із процесом утворення болота, його рослинним і тваринним світом; розвивати вміння виокремлювати у прочитаному головне; виховувати інтерес до пізнавальної діяльності. |
УРОК 29 Tема: Прісна водойма — природне угруповання Мета: формувати уявлення про прісну водойму як природне угруповання; розширювати знання учнів про рослинний і тваринний світ водойми; розвивати спостережливість; виховувати любов до природи і бажання її охороняти. |
УРОК 28 Tема: Луки — природне угруповання Мета: продовжувати формувати поняття про природу України і рідного краю, про природні угруповання; сформувати поняття луки — природне угруповання; продовжувати формувати практичні навички роботи із підручником, зошитом; розвивати пізнавальну активність, спостережливість, уміння логічно мислити, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; виховувати любов до рідного краю. |
УРОК 27 Tема: Природні угруповання рідного краю. Ліс Мета: сформувати в дітей поняття природне угруповання; ознайомити із групами живих організмів, які там живуть; продовжувати знайомити із лісом, але вже як природним угрупованням; розвивати естетичні почуття, мислення; виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до лісу. |
УРОК 26 Tема: Ґрунти рідного краю Мета: продовжувати формувати в учнів поняття ґрунт; ознайомити із видами ґрунтів, їх властивостями та із значенням ґрунту в природі і житті людини; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
УРОК 24 Tема: Погода рідного краю Мета: продовжувати формувати поняття твій рідний край; сформувати поняття про погоду в рідному краї; ознайомити учнів із процесом утворення вітру; збагатити уявлення дітей про опади; наголосити на значенні прогнозу погоди для людини; розвивати пізнавальний інтерес, спостережливість, уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; виховувати любов до рідного краю. |
УРОК 23 Tема: Рідний край на території України Мета: дати відомості про розташування місцевості, де проживають учні, на карті України, особливості її рельєфу; навчити дітей визначати сторони горизонту за місцевими ознаками; розвивати спостережливість; виховувати любов до рідного краю. |
УРОК 22 Tема: Охорона природи в Україні. Контроль навчальних досягнень Мета: ознайомити дітей із природними багатствами України; формувати поняття заповідник; навчати охороняти природу рідного краю; розвивати уяву дітей про навколишній світ; розвивати пам’ять, мовлення, мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи та почуття патріотизму. |