Тема: «Гендерні стереотипи та їх вплив на формування особистості випускника молодшої школи» Мета: - привернути увагу учнів, до проблем гендерної рівності; - сприяти створенню збалансованих умов для правильного самовизначення молодших школярів у суспільстві, грамотного побудування стосунків та вироблення адекватних моделей поведінки з урахуванням принципів гендерної рівності; – ознайомлення дітей з інституційними цінностями, нормами і правилами між статевого спілкування; – формування тілесної ідентичності, з якою, тісно пов’язаний психосоматичний потенціал; – розкриття особливостей жіночої і чоловічої психології, а також відмінностей поведінки представників різної статі; – формування у випускників молодшої школи правильного уявлення про взаємини статей, засновані на системі загальнолюдських і національних моральних цінностей. Час: 45 хв. |
Тема. Як пов’язані довкілля і здоров’я людини Мета. Розкрити взаємозв’язок фізичного та духовного здоров’я людини, обґрунтувати необхідність дотримання здорового способу життя; розвивати вміння узагальнювати, аналізувати факти, обґрунтовувати власну думку, відстоювати власну позицію. Розвивати вміння розв’язувати життєві ситуації з етичного погляду. Виховувати прагнення до здорового способу життя. |
Тема. Узагальнення вивченого з теми „Моральні норми і правила співжиття у людському суспільстві” Мета уроку. Узагальнити і систематизувати знання учнів із вивченої теми, перевірити рівень засвоєння основних етичних понять (манери, традиція, пристойність, церемонії, патріотизм тощо). Розвивати вміння розв’язувати та аналізувати життєві ситуації з етичного погляду. Виховувати повагу до традицій українського народу. |
Мета: вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні; формування в учнів почуття патріотизму, любові до свого народу, нашої Батьківщини як незалежної держави; прагнення стати гідними громадянами України; розвиток мотивації молодших школярів, спрямованої на підготовку до захисту Вітчизни, на прикладі подвигу людей старшого віку; виховання інтересу до вивчення історії в 5 класі. |
УРОК 16 Тема. У переддень літніх канікул Мета: передбачити можливі ситуації на канікулах і вчити учнів правильно в них поводитися; розвивати вміння аналізувати пропоновані ситуації; прищеплювати бажання бути вихованим у життєвих ситуаціях. Обладнання: аркуші паперу,кольорові олівці,фішки,символічні медалі або емблеми, малюнки до теми. |
УРОК 15 Тема. Секрети вихованої людини. Лицарський турнір Мета: узагальнити знання учнів про секрети вихованої людини, про правила поведінки вдома, у школі, в громадських місцях; спонукати до піклування про рідних, близьких, оточуючих; виховувати любов та пошану до оточуючих людей. Обладнання: плакат із девізом, два м’ячі, дві скакалки, дві квітки ромашки, малюнок лицаря на колінах, на вершечку списа якого є стрічка з написом: «Лицарський турнір». |
УРОК 14 Тема. Екологія в нашому домі. «Оберігати природу — значить оберігати Батьківщину» (М. Пришвін) Мета: розширювати знання учнів про вплив людини на природу; формувати переконання в тому, що людина має оберігати природні багатства; розвивати інтерес до проблем збереження природи; виховувати учнів активними учасниками екологічного руху. Обладнання: карта України, глобус, ілюстрації із зображенням природних краєвидів, плакати «Земля у небезпеці», книжкова виставка «Планета Земля — наш дім». |
УРОК 13 Тема. Ти живеш серед людей. Етикет в музеї та бібліотеці, кінотеатрі, на концерті, театрі, у храмі Мета: ознайомити з правилами поводження в музеї, театрі, у храмі; привчати до виконання основних правил етикету; виховувати повагу до оточуючих. Обладнання: малюнки, плакати з правилами, книги, Біблія, репродукції картин. |
УРОК 12 Тема. Етикет особливих випадків. Особливості поведінки під час спілкування з незнайомими людьми. Особливості поведінки під час догляду за хворими, перебування в поліклініці, лікарні. Поведінка в дні смутку і печалі. Тактовність. Як висловлювати співчуття, втішати? Мета: вчити особливостям поведінки із незнайомими людьми; знайомити з особливостями поведінки під час догляду за хворими, перебування в поліклініці, лікарні, поведінки в дні смутку і печалі; розвивати вміння висловлювати співчуття, втішати; виховувати культуру поведінки в різних життєвих ситуаціях. Обладнання: малюнки до теми, пам’ятки, тести. |
УРОК 11 Тема. Культура одягу. Спеціальний одяг. Одяг різного стилю Мета: формувати переконання в тому, що одягатися необхідно відповідно до подій, місця, куди вирушаєш; формувати розуміння слів мода, краса, стиль, розвивати вміння добирати одяг; виховувати бажання одягатися і виглядати відповідно до норм етикету, а також виховувати почуття міри. Обладнання: тексти оповідань, загадки, вишиті рушники, сорочки. |