💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Східний і західний стилі в архітектурі. Особливості архітектурних форм Заходу і Сходу

УРОК 30

Тема. Східний і західний стилі в архітектурі. Особливості архітектурних форм Заходу і Сходу

Мета: ознайомити учнів з особливостями архітектури Сходу і Заходу; розвивати інтерес, творчу уяву; виховувати охайність, повагу до історії.

Обладнання: клей, ножиці, кольоровий папір, картон, малюнки із зображенням архітектурних споруд Заходу і Сходу, упаковки з-під молока, чаю, кави.

ХІД УРОКУ

I. Організація класу

II. Оголошення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми познайомимось з архітектурою країн Заходу і Сходу. Дізнаємось, що особливого є в будівництві архітектурних споруд двох протилежних частин світу».

III. Робота над темою уроку

1. Бесіда з учнями.

— Назвіть країни, які знаходяться на Заході.

— Назвіть країни, які знаходяться на Сході.

— Діти, чи знаєте ви, що означає слово «архітектура»?

— Архітектура — це мистецтво проектування будинків та інших споруд, які повинні бути не тільки надійними, функціональними, а й милувати око. Це означає, що будинки мають бути незвичайними, особливими. Як ви вважаєте, у нашому селі є будинки, які можна віднести до архітектурних споруд?

— Є. Це наш костьол. Це давня архітектурна споруда, з міцними кам’яними стінами. Він є окрасою нашого села. (Розгляд фотографій із зображенням костьолу.)

— Які ще архітектурні споруди ви бачили і що знаєте про них?

Діти розповідають про свої враження від екскурсії в місто Кам’янець-Подільський, у якому побували влітку.

— Отже, архітектурних споруд ви бачили вже достатньо.

— Чи знаєте ви, люди яких професій брали участь у зведенні цих будинків?

— Хто такі архітектори?

— Хто такі будівельники?

— Можливо, у майбутньому хтось із вас мріє стати архітектором або будівельником?

— Ми сьогодні повинні добре запам’ятати відмінності архітектурних споруд країн Заходу і Сходу. Але спочатку давайте перевіримо, чи знаєте ви геометричні фігури. (Відповіді дітей)

— А тепер розгляньте споруди Сходу.

— Що характерно для цих споруд? (Використання форм кулі, конуса, циліндра)

Фізкультхвилинка

 2. Повторення правил користування ножицями і клеєм (див. урок 1).

 3. Гра «Назви фігуру».

 4.Розповідь учителя.

— А тепер уважно послухайте, тому що це цікаво!

Західна архітектура зародилася у Греції близько 500 років до нашої ери, коли виник класичний стиль.

Розгляньте споруди країн Заходу і Сходу.

— Які геометричні фігури використано у зведенні цих споруд?

 5.Практична робота.

— Сьогодні на уроці ми виконаємо макет дзвіниці, яка розташована біля костьолу. Вона щодня сповіщає жителям нашого села, котра година.

 1) Розгляд дзвіниці на фотографіях.

— Які геометричні фігури будемо використовувати?

— Для цього ми будемо використовувати картонні упаковки з-під кави, чаю, молока, одеколону, які відповідають цим фігурам.

 2) Робота в парах.

— Вибрані упаковки обклеїмо кольоровим папером. Виріжемо і наклеїмо вікна, двері і дах.

IV.Підсумок уроку

1. Демонстрація дитячих робіт.

2. Оцінювання навчальних досягнень учнів за допомогою «пікали оцінювання».

3. Бесіда.

— Чи всі задоволені своєю роботою?

— Кому сподобалось бути будівельником?

— На наступному уроці ми знов будемо будувати, але споруди, характерні для країн Сходу. Для цього потрібно мати: порожні пластикові пляшки з-під напоїв, кольоровий картон, папір, клей, ножиці.



Джерело: noindex
Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (10.12.2014)
Переглядів: 1618 | Рейтинг: 0.0/0
Складання таблиці множення числа 5. Вправи та задачі на засвоєння таблиці мно...
В. Сухомлинський «Соловей». Підсумок із теми
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н...
Письмо великої букви С ("ес"), складів та слів із нею
Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Знаходження периметра ква...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]