УРОК 30 Тема. Східний і західний стилі в архітектурі. Особливості архітектурних форм Заходу і Сходу Мета: ознайомити учнів з особливостями архітектури Сходу і Заходу; розвивати інтерес, творчу уяву; виховувати охайність, повагу до історії. Обладнання: клей, ножиці, кольоровий папір, картон, малюнки із зображенням архітектурних споруд Заходу і Сходу, упаковки з-під молока, чаю, кави. ХІД УРОКУ I. Організація класу II. Оголошення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми познайомимось з архітектурою країн Заходу і Сходу. Дізнаємось, що особливого є в будівництві архітектурних споруд двох протилежних частин світу». III. Робота над темою уроку 1. Бесіда з учнями. — Назвіть країни, які знаходяться на Заході. — Назвіть країни, які знаходяться на Сході. — Діти, чи знаєте ви, що означає слово «архітектура»? — Архітектура — це мистецтво проектування будинків та інших споруд, які повинні бути не тільки надійними, функціональними, а й милувати око. Це означає, що будинки мають бути незвичайними, особливими. Як ви вважаєте, у нашому селі є будинки, які можна віднести до архітектурних споруд? — Є. Це наш костьол. Це давня архітектурна споруда, з міцними кам’яними стінами. Він є окрасою нашого села. (Розгляд фотографій із зображенням костьолу.) — Які ще архітектурні споруди ви бачили і що знаєте про них? Діти розповідають про свої враження від екскурсії в місто Кам’янець-Подільський, у якому побували влітку. — Отже, архітектурних споруд ви бачили вже достатньо. — Чи знаєте ви, люди яких професій брали участь у зведенні цих будинків? — Хто такі архітектори? — Хто такі будівельники? — Можливо, у майбутньому хтось із вас мріє стати архітектором або будівельником? — Ми сьогодні повинні добре запам’ятати відмінності архітектурних споруд країн Заходу і Сходу. Але спочатку давайте перевіримо, чи знаєте ви геометричні фігури. (Відповіді дітей) — А тепер розгляньте споруди Сходу. — Що характерно для цих споруд? (Використання форм кулі, конуса, циліндра) Фізкультхвилинка 2. Повторення правил користування ножицями і клеєм (див. урок 1). 3. Гра «Назви фігуру». 4.Розповідь учителя. — А тепер уважно послухайте, тому що це цікаво! Західна архітектура зародилася у Греції близько 500 років до нашої ери, коли виник класичний стиль. Розгляньте споруди країн Заходу і Сходу. — Які геометричні фігури використано у зведенні цих споруд? 5.Практична робота. — Сьогодні на уроці ми виконаємо макет дзвіниці, яка розташована біля костьолу. Вона щодня сповіщає жителям нашого села, котра година. 1) Розгляд дзвіниці на фотографіях. — Які геометричні фігури будемо використовувати? — Для цього ми будемо використовувати картонні упаковки з-під кави, чаю, молока, одеколону, які відповідають цим фігурам. 2) Робота в парах. — Вибрані упаковки обклеїмо кольоровим папером. Виріжемо і наклеїмо вікна, двері і дах. IV.Підсумок уроку 1. Демонстрація дитячих робіт. 2. Оцінювання навчальних досягнень учнів за допомогою «пікали оцінювання». 3. Бесіда. — Чи всі задоволені своєю роботою? — Кому сподобалось бути будівельником? — На наступному уроці ми знов будемо будувати, але споруди, характерні для країн Сходу. Для цього потрібно мати: порожні пластикові пляшки з-під напоїв, кольоровий картон, папір, клей, ножиці. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1588 | |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
«Грамотний-видющий і на все тямущий» |
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас... |
Робочий стіл. Піктограми |
З Елзіком по планеті |
Всього коментарів: 0 | |