УРОК 16 Тема. Світ професій «людина — знакові системи» Мета: ознайомити з професіями людей, які мають справу зі знаковими системами; розвивати увагу, творчу уяву, спостережливість, кмітливість; виховувати чемність, скромність, доброзичливе ставлення до товаришів. |
УРОК 15 Тема. Узагальнююча практична робота Мета: узагальнити набуті знання учнів під час вивчення розділу «Побутова праця»; розвивати самостійність, охайність під час виконання роботи; виховувати естетичні смаки, вміння бачити красу оточуючого середовища. |
УРОК 14 Тема. Подарунки та сувеніри до Нового року Мета: ознайомити учнів з елементарними основами конструювання ялинкових прикрас із паперу; розвивати конструктивні здібності, уяву, фантазію; виховувати акуратність, найкращі якості людей. |
УРОК 13 Тема. Подарунки та сувеніри до свят. Свято Миколая Мета: розширити знання учнів про життя святого Миколая та на його прикладі виховувати у дітей доброту, чуйність, гуманність та милосердя; розвивати уяву, фантазію та творчі здібності. |
УРОК 12 Тема. Розробка іграшкових моделей і макетування різних стилів одягу Мета: продовжувати знайомити дітей із різними стилями і моделями одягу; вчити вдосконалювати одяг, оздоблювати його, робити більш красивим і оригінальним; вдосконалювати вміння працювати з ножицями, голкою; розвивати творчу уяву, фантазію; виховувати естетичні смаки. Обладнання: плакати, моделі одягу, ножиці. |
УРОК11 Тема. Культура зовнішності людини. Її стиль Мета: ознайомити дітей із різними стилями зовнішності людини; розвивати вміння визначати стильову єдність одягу. |
УРОК 10 Тема. Побутова праця. Розподіл обов’язків у сім’ї. Види самообслуговування. Виготовлення корисних для сім’ї речей у міні-групах Мета: навчити дітей виготовляти корисні речі для сім'ї, розвивати у дітей вміння працювати в колективі, виховувати працелюбність, охайність. |
УРОК 9 Тема. Світ професій «людина — людина» Мета: ознайомити учнів із професйіми, які належать до сфери «людина — людина», творчо використовувати набуті знання; спонукати до відповідної оцінки та самооцінки вчинків; розвивати вміння спілкуватися; виховувати доброзичливість, співчуття, повагу до людей праці. |
УРОК 8 Тема. Узагальнююча практична робота. Створення колективноїкомпозиції-виставки за тематикою розділу Мета: перевірити знання учнів, набуті при вивченні розділу програми «Людина і природа»; розвивати самостійні творчі навички учнів; виховувати естетичний смак учнів, бережливе ставлення до природи. |
УРОК 7 Тема. Ліплення на основі пласта. Комбінований спосіб ліплення Мета: закріпити уміння дітей «витягувати» з цілого шматка пластиліну, ускладнити їх «конструктивним» способом ліплення; розвивати естетичний смак, увагу, мислення, інтерес до народної іграшки; виховувати любов до рідної землі, повагу до традицій, праці людей. |