Світ професій «людина — людина»

УРОК 9

Тема. Світ професій «людина — людина»

Мета: ознайомити учнів із професйіми, які належать до сфери «людина — людина», творчо використовувати набуті знання; спонукати до відповідної оцінки та самооцінки вчинків; розвивати вміння спілкуватися; виховувати доброзичливість, співчуття, повагу до людей праці.

Обладнання: кросворд, індивідуальні картки, малюнки, картон, ножиці.

ХІД УРОКУ

I. Організація класу

Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався,

На перерві постарався.

Тож і ми часу не гаймо,

Наш урок розпочинаймо.

II. Актуалізація опорних знань

1. Бесіда.

— Діти, сьогодні ми з вами поговоримо про професії ваших батьків. Де і ким вони працюють? (Відповіді дітей)

2. Розгадування кросворду (за малюнками із зображенням представників певних професій).

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Діти, а хотіли б ви на мить стати дорослими? Лівіть собі, ким ви будете працювати. Яку професію ви виберете? Хто скаже, ким він себе уявляє? (Відповіді дітей)

— Це ви собі уявляєте. А ми пограємо з вами в ігри, де ви зможете насправді попрацювати продавцем у магазині, лікарем у лікарні, перукарем у перукарні.

IV. Робота над новим матеріалом

— Ким би ви не працювали, вам потрібно їхати на роботу. Тому перша зустріч відбудеться з водієм. (Обираємо.) Ну що ж, сідай ось тут, це буде твоє місце, і запрошуй пасажирів до салону.

Водій. Зупинка «Школа». Заходьте, будь ласка. (Діти вибирають квитки і заходять до салону. Кожен вибере собі той квиток, у яку гру хотів би пограти.)

Учитель

Ідуть пасажири — в них халати гарні.

Не баріться, виходіть, кому до лікарні.

Водій. Зупинка «Лікарня». (Виходять діти, в яких є квиток із зображенням лікарні. Домовляються між собою і починають гру.)

1 учень — лікар;

1 учениця — медична сестра;

1 учень — хворий.

Діти складають діалог.

Учитель. Подорожуємо далі. А щоб веселіше було подорожувати, відгадайте загадку.

Все у ньому ми купуємо:

І цукерки, й шоколад,

Молоко і хліб духмяний,

Печиво і мармелад.

Де це все можна купити? (Умагазині)

В о д і й. Зупинка «Магазин». (Виходять діти, розігрують діалог «Продавець — покупець».)

Водій. Обережно, двері зачиняються.

Учитель. Поїхали далі з піснею!

Віка книжечку купила,

Віка книжечку відкрила,

Віка пісню заспівала,

Віка книжку прочитала.

В о д і й. Зупинка «Бібліотека». Кому до бібліотеки, виходьте, будь ласка. (Виходять діти, розігрують діалог «Бібліотекар — книголюб».)

Водій. Обережно. Двері зачиняються.

V. Фізкультхвилинка

Водій. Зупинка «Школа». (Виходять діти, розігрують урок трудового навчання разом з учителем.)

VI. Практична робота

Діти поділяються на групи та вирізають за шаблоном із кольорового паперу ті знаряддя, які вони використовували під час гри.

Повторюються правила роботи з ножицями (див. урок 1).

VII. Підсумок уроку

— Хто сьогодні отримав задоволення від своєї праці на уроці?

— Хто працював не на повну силу?

— Спробуйте оцінити свою діяльність за допомогою нашої «шкали оцінювання».

— Підготуйте на наступний урок картон, ножиці, кольоровий папір.



Джерело: noindex
Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (07.12.2014)
Переглядів: 1550 | Рейтинг: 0.0/0
Що можна робити з інформацією
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка»
Висівання насіння квітів у відкритий ґрунт
Значення природи для життя людини
Сонце — джерело світла і тепла
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]