УРОК 9 Тема. Світ професій «людина — людина» Мета: ознайомити учнів із професйіми, які належать до сфери «людина — людина», творчо використовувати набуті знання; спонукати до відповідної оцінки та самооцінки вчинків; розвивати вміння спілкуватися; виховувати доброзичливість, співчуття, повагу до людей праці. Обладнання: кросворд, індивідуальні картки, малюнки, картон, ножиці. ХІД УРОКУ I. Організація класу Всі почули ви дзвінок, Він покликав на урок. Кожен з вас приготувався, На перерві постарався. Тож і ми часу не гаймо, Наш урок розпочинаймо. II. Актуалізація опорних знань 1. Бесіда. — Діти, сьогодні ми з вами поговоримо про професії ваших батьків. Де і ким вони працюють? (Відповіді дітей) 2. Розгадування кросворду (за малюнками із зображенням представників певних професій). III. Повідомлення теми і мети уроку — Діти, а хотіли б ви на мить стати дорослими? Лівіть собі, ким ви будете працювати. Яку професію ви виберете? Хто скаже, ким він себе уявляє? (Відповіді дітей) — Це ви собі уявляєте. А ми пограємо з вами в ігри, де ви зможете насправді попрацювати продавцем у магазині, лікарем у лікарні, перукарем у перукарні. IV. Робота над новим матеріалом — Ким би ви не працювали, вам потрібно їхати на роботу. Тому перша зустріч відбудеться з водієм. (Обираємо.) Ну що ж, сідай ось тут, це буде твоє місце, і запрошуй пасажирів до салону. Водій. Зупинка «Школа». Заходьте, будь ласка. (Діти вибирають квитки і заходять до салону. Кожен вибере собі той квиток, у яку гру хотів би пограти.) Учитель Ідуть пасажири — в них халати гарні. Не баріться, виходіть, кому до лікарні. Водій. Зупинка «Лікарня». (Виходять діти, в яких є квиток із зображенням лікарні. Домовляються між собою і починають гру.) 1 учень — лікар; 1 учениця — медична сестра; 1 учень — хворий. Діти складають діалог. Учитель. Подорожуємо далі. А щоб веселіше було подорожувати, відгадайте загадку. Все у ньому ми купуємо: І цукерки, й шоколад, Молоко і хліб духмяний, Печиво і мармелад. Де це все можна купити? (Умагазині) В о д і й. Зупинка «Магазин». (Виходять діти, розігрують діалог «Продавець — покупець».) Водій. Обережно, двері зачиняються. Учитель. Поїхали далі з піснею! Віка книжечку купила, Віка книжечку відкрила, Віка пісню заспівала, Віка книжку прочитала. В о д і й. Зупинка «Бібліотека». Кому до бібліотеки, виходьте, будь ласка. (Виходять діти, розігрують діалог «Бібліотекар — книголюб».) Водій. Обережно. Двері зачиняються. V. Фізкультхвилинка Водій. Зупинка «Школа». (Виходять діти, розігрують урок трудового навчання разом з учителем.) VI. Практична робота Діти поділяються на групи та вирізають за шаблоном із кольорового паперу ті знаряддя, які вони використовували під час гри. Повторюються правила роботи з ножицями (див. урок 1). VII. Підсумок уроку — Хто сьогодні отримав задоволення від своєї праці на уроці? — Хто працював не на повну силу? — Спробуйте оцінити свою діяльність за допомогою нашої «шкали оцінювання». — Підготуйте на наступний урок картон, ножиці, кольоровий папір. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1577 | |
Елементарне поняття про декоративно-ужиткове мистецтво (ДУМ). Практична робот... |
В. Сухомлинський «Про що думала Марійка». О. Буцень «Новий м'яч» |
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця |
Людина — частина живої природи |
Як зимують птахи і звірі. Турбота людей про птахів, звірів узимку |
Всього коментарів: 0 | |