Урок 60 Тема. Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про яку ти мрієшМета: дати учням первинне уявлення про Україну як державу, про усвідомлення своєї приналежності до України; розповісти про столицю України, про гори, моря і річку Дніпро; сприяти розвитку спостережливості, мислення, уяви, пам'яті, активності; виховувати громадянські почуття, любов до Батьківщини. ХІД УРОКУ I . Організаційний момент • Вправа «Погода» — Сьогодні квітня, день тижня надворі погода. небо Опади Вітер — як змінилася погода за цей тиждень? II. Повідомлення теми і мети уроку • Робота над загадкою І. Січовика Красивий, щедрий рідний край, І мова наша солов'їна. Люби, шануй, оберігай Усе, що зветься. (Украіна). — Діти, як називається країна, у якій ми живемо? — Україна — наша земля. Ми називаємо Україну нашою Батьківщиною, тому що тут народжувалися, жили та вмирали наші далекі пращури. Це велика, багата і прекрасна країна. Тема нашого уроку — «Україна — моя Батьківщина». Ми здійснимо мандрівку Україною, про яку ви мрієте. III. Вивчення нового матеріалу 1 Робота над фотографіями Учні розглядають фотографії різних куточків України, складають речення. — Чим багата Україна? — якого кольору пшениця, зерно? — Щоб родила пшениця, що потрібно? — якого кольору мирне тихе небо? — Ми живемо в Україні. Це наша держава, це наша Батьківщина. Батьківщина — це земля не лише ваших батьків, але й дідів й прадідів. Батьківщина — це край, де здавна звучать наша рідна мова і материнська пісня. наша Батьківщина зветься Україною. Україна — це безкраї лани пшениці, квітучі поля льону, вишневі сади. Це гори Карпати і шахти Донбасу. Це широкий Дніпро-Славутич, що несе свої води в Чорне море. Україна — це і той край, де ви живете і зростаєте. Україна славиться хлібом, пшеницею. В Україні Чорне й Азовське моря, багато річок, на яких ви відпочиваєте. Україна — мирна країна, її народи хочуть жити в мирі й злагоді. — як називається наша держава? — Чим багата Україна? — які гори є в Україні? — які моря є в Україні? — яка річка протікає через усю Україну? — як народ прославляє Дніпро? — Чому говорять, що Дніпро — гордість України? — яке місто є столицею України? Де воно розташоване? Учні розглядають фотографії, складають речення про пам'ятні місця Києва. 2 Фізкультхвилинка Україна, (Діти розводять руки в сторони.) Рідний край, (Піднімають руки догори.) Поле, річка, (Повороти тулуба з розведеними в сто- рони руками.) Синій гай. (Присідання.) Любо стежкою іти (Ходьба.) Тут живемо я і ти! (Беруть одне одного за руки.) IV. Узагальнення й систематизація знань та вмінь учнів 1 Робота в групах Учитель пропонує учням об'єднатися у групи по 5-6 осіб за принципом «Квіти» (дзвіночки, конвалії, барвінки, ромашки, айстри). Кожна група отримує набір карток зі словами: краінастбоук, мтеквітчизна, убатьківщина, оземлякронті. Завдання: знайти слова, близькі за значенням до слова «Україна». Моя країна — Україна 261 2 Робота над прислів'ям • Людина без Батьківщини, що пташка без домівки. • нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. • Та земля мила, де мати народила. 3 Творча вправа «Скажи своє слово про Україну» — Розкажіть, якою ви хочете бачити нашу державу. Що для неї можете зробити сьогодні? Учитель пропонує учням працювати у «Колі», що дає можливість усім присутнім на уроці дітям дати свій варіант відповіді, хоча під час цієї форми роботи відповіді обов'язково повторюватимуться. Удома учні малюють ілюстрації на тему «Ми любимо свою Україну». — Щоб Україна стала прекрасною державою, ви маєте дбати про її зміцнення й процвітання. Ваша любов до України виявляється у старанному навчанні, повазі до людей праці, до українських традицій, любові до природи. 4 Робота за малюнками — Чим славиться Україна? Розкажіть, розфарбуйте картинки. Учні розглядають малюнки, називають їх, складають речення про те, чим славиться Україна. — Батьківщина багато означає для кожного з нас. Це, передусім, місто або село, де ви народилися. Рідним краєм ми називаємо місце, де минуло наше дитинство. Батьківщиною українці називають Україну — країну, у якій разом живуть. Усі жителі Землі складають світову спільноту землян. Отже, кожен із нас є водночас членом суспільства свого міста або села, громадянином України і землянином. — назвіть рідні вам місця. • Моє рідне місто (село) • Моя Батьківщина • Моя планета V. Підсумок уроку — як називається наша Батьківщина? — Чим вона багата і славна? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 6370 | |
А. Костецький «Батьківщина», М. Чернявський «Рідний край», В. Сухомлинський «... |
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Жабка |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми |
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я... |
Всього коментарів: 0 | |