УРОК 15 Тема. Узагальнююча практична робота Мета: узагальнити набуті знання учнів під час вивчення розділу «Побутова праця»; розвивати самостійність, охайність під час виконання роботи; виховувати естетичні смаки, вміння бачити красу оточуючого середовища. Обладнання: кольоровий папір, ножиці, резинка, голка з ниткою, клей. ХІД УРОКУ I. Організація учнів класу Перевірка готовності учнів до уроку. II. Перевірка теоретичних знань учнів, набутих при вивченні розділу «Я сам та інші люди» Перевірка проводиться у вигляді тестів. 1. Які професії належать до сфери «людина — людина»? а) Лікар, будівельник, водій; б) вчитель, лікар, перукар; в) бібліотекар, кравець, перукар. 2. Що належать до засобів особистої гігієни людини? а) Гребінець, мило, зубна щітка; б) гребінець, пральний порошок, шампунь; в) рушник, шампунь, мило. 3. Ювелірні вироби — це...: а) намисто, браслет, обручка; б) мило, шампунь, зубна паста; в) гребінець, рушник, зубна щітка. 4. Хто приходить на Новорічне свято до дітей Німеччини? а) Дід Мороз; б) Святий Миколай; в) Санта Клаус. III. Фізкультхвилинка Виконується під дитячу пісеньку «Морозець». IV. Оголошення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми пригадаємо українську народну казку «Рукавичка». Спробуємо виготовити маски та інсценізуємо цю казку. V. Робота над темою уроку 1. Повторення змісту української народної казки «Рукавичка». 2. Повторення правил безпечної роботи з ножицями, голкою, клеєм (див. уроки 1, 10). 3. Самостійна робота учнів (за вибором). VI. Підсумок уроку Інсценізація казки «Рукавичка» з використанням масок, виготовлених на уроці. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1077 | |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Взаємозв’язок частин із цілою формою. Практична робота «Ліплення тварини» |
П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» |
Як росте і розвивається людина. Практична робота «Визначення росту і маси тіл... |
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра) |
Всього коментарів: 0 | |