УРОК 7 Тема. Ліплення на основі пласта. Комбінований спосіб ліплення Мета: закріпити уміння дітей «витягувати» з цілого шматка пластиліну, ускладнити їх «конструктивним» способом ліплення; розвивати естетичний смак, увагу, мислення, інтерес до народної іграшки; виховувати любов до рідної землі, повагу до традицій, праці людей. Обладнання: кольоровий пластилін, прислів'я. ХІД УРОКУ I. Організація класу II. Актуалізація опорних знань 1. Перевірка готовності дітей до уроку. 2. Бесіда з учнями. Шматок пластиліну на парті дрімає, І чим він стане, ніхто не знає, Чи квіткою, що радує всіх нині, Чи пташкою у гіллі на калині. Ви потрудіться добре всі, будь ласка, — Наступить диво, оживе прекрасна казка. — Люди якої професії роблять зі шматка пластиліну чи глини казку? — Скульптори. — Кожен із вас сьогодні на уроці стане скульптором і власними руками оживить шматок пластиліну. А цей шматок пластиліну стане чарівним, адже буде зігрітий теплотою ваших рук. III. Повідомлення теми і мети уроку Вранці тато з магазину Приніс дітям пластиліну... Пластилін пом’яв Павлусь, До сестрички посміхнувсь, — І в руках у нього виник, Мов живий, червоний півник. — Здогадались, яку іграшку будемо ліпити? IV. Робота над темою уроку — Ліпити півника треба у такій послідовності: а) відокрем шматок пластиліну; б) розімни і скатай кульку; в) витягни і виліпи пальцями основу півника; сформуй його передню і хвостову частину; г) замість лапок виліпи круглу підставку, яку потім міцно прикріпи до тулуба пташки; д) виліпи з тоненьких джгутиків гребінь, сережки, дзьоб, очі, крила; е) приліпи всі деталі до тулуба. — Пригадайте, чим відрізняється конструктивний спосіб ліплення від пластичного. — А разом ці способи утворюють новий спосіб, який називається комбінованим. V. Фізкультхвилинка VI. Повторення правил роботи з пластиліном (див. Урок 6) VII. Індивідуальна робота учнів Звучить тихенька музика. VIII. Демонстрація дитячих робіт. Оцінювання навчальних досягнень за допомогою «шкали оцінювання» IX. Підсумок уроку — Сподобався вам сьогоднішній урок? — Хто в майбутньому захоче стати скульптором? — Чому? — Народне прислів'я каже: «Праця людину величає». X. Домашнє завдання На наступний урок потрібно мати такі матеріали: І група — рослинний матеріал; IIгрупа — кольоровий папір; III група — кольоровий пластилін. — Кожна група повинна підібрати свої прислів'я про працю. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1610 | |
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі... |
Оздоблення серветки ручним швом «уперед голку» |
Дослідницький практикум. Як живуть мурахи? |
Саморобна дидактична гра «сад і город» |
Вода в природі. Властивості води. Як дбати про чистоту водоймищ |
Всього коментарів: 0 | |