УРОК 16 Тема. Світ професій «людина — знакові системи» Мета: ознайомити з професіями людей, які мають справу зі знаковими системами; розвивати увагу, творчу уяву, спостережливість, кмітливість; виховувати чемність, скромність, доброзичливе ставлення до товаришів. Обладнання: системи знаків, кольоровий папір, ножиці, клей, сюжетні малюнки. ХІД УРОКУ I. Організація учнів класу Хай лине музика для всіх людей, Собою починає день. Хай лине музика і скрізь лунає, А ми урок вже починаєм. II. Актуалізація опорних знань — Сьогодні на уроці ви ознайомитеся з професіями людей, які мають справу зі знаковими системами. А що це за професії? Спробуйте відгадати. Кока-кола, джустік, кіндер. Щось для нас новеньке стало. Але швидко ми дізнались, Коли їх прорекламували. Хто поміг нам взнати все? (Рекламіст) Він у формі ходить, Бандитів затримає. У допомозі стане, Коли сигнал отримає. (Працівник ДАІ, міліціонер) — Сьогодні ми виготовимо гру «Світлофор», яку будемо використовувати на уроках природознавства, основ здоров’я, основ безпеки життя. III. Робота над темою уроку 1. Гра «Юний інспектор». Старший учень чітко показує жести регулювальника: • повернувся до пішоходів спиною — переходити вулицю заборонено; • підняв праву руку з жезлом догори — попереджувальний сигнал; • показує жезлом напрямок переходу — переходити можна сміливо. Гравці мають розпізнати кожен жест. 2. Практична робота. а) Повторення правил роботи з ножицями та клеєм (див. урок 1) б) Виготовлення гри «Світлофор». Крок назад Стояти на місці Крок уперед 1. Для зовнішньої нерухомої частини світлофора розміть і виріж розгорт-ку (а). 2. На одній половині розгортки виріж круг (або за малюнком — контур обличчя) і склей нерухому частину. 3. З кольорового паперу способом аплікації виконай на світлофорі вибране зображення (б). 4. Для внутрішньої рухомої частини виробу розміть і виріж прямокутник 60 х 220 мм (в). 5. Наклей на прямокутнику три круги різних кольорів (г). Намалюй на них обличчя людини і передай його вираз залежно від кольору. Поміркуй, які кольори мають бути на світлофорі. Якому з кольорів найбільше підходить тривожний, напружений вираз, а якому — спокійний, але з деякою напругою, та зовсім спокійний, з усмішкою? IV. Підсумок уроку Гра «Світлофор» Гравці перебувають у шерензі обличчям до світлофора, виконують такі завдання: на зелений сигнал роблять крок уперед; на жовтий — стоять; на червоний роблять крок назад (використовуючи виготовлений світлофор). Хто помилився, вибуває з гри. На перехресті він стоїть, Яскраві очі має. Коли нам треба почекати, Червоним він засяє. А коли можна сміливо йти, Зеленим він моргає. — Оцініть свої вироби за допомогою «пікали оцінювання». — На наступний урок підготуйте папір, картон, клей, ножиці. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1817 | |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться» |
Саморобна дидактична гра «сад і город» |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
Тварини рідного краю |
Всього коментарів: 0 | |