УРОК 12 Тема. Розробка іграшкових моделей і макетування різних стилів одягу Мета: продовжувати знайомити дітей із різними стилями і моделями одягу; вчити вдосконалювати одяг, оздоблювати його, робити більш красивим і оригінальним; вдосконалювати вміння працювати з ножицями, голкою; розвивати творчу уяву, фантазію; виховувати естетичні смаки. Обладнання: плакати, моделі одягу, ножиці. ХІД УРОКУ I. Організація учнів класу II. Актуалізація опорних знань учнів Гострі ножиці в руці, В голці — нитка на кінці. Ножиць, голок промінці — В пальцях швачок і кравців. — Діти, гцо підказує вам цей вірш? — Скажіть, будь ласка, хто шиє нам одяг? — Хто моделює одяг? — Які знаряддя праці використовують при виготовленні одягу? — Я знаю, що ви дуже любите відгадувати загадки. Отже, слухайте уважно і відгадуйте. Я всіх вас обшиваю, сама ж я одягу не маю. (Голка) Майстер викував уміло Два однакових ножі. Дуже зустрічі зраділи Два однакових ножі. Обнялись, і роз’єднати їх уже ніхто не зміг. Підкажіть, як називати почали відтоді їх. (Ножиці) Маленьке, біленьке, по чорному полю плигає і слід залишає. (Крейда) По малій білій річці плаває гарячий пароплав — то вперед, то назад. (Праска) — Люди яких професій не обходяться без цих предметів? — Робітники швейної промисловості користуються великою повагою у нашій країні. Найбільш масовими професіями швейного виробництва є кравець масового та індивідуального виготовлення одягу, закрійник, швея-мотористка, швея-ручниця, прасувальниця. — Діти, що ви знаєте про ці професії? III. Оголошення теми і мети уроку — А зараз ви, діти, будете кравцями, швачками, конструкторами, модельєрами. І пошиємо ми з вами спідничку для ляльки. Спробуйте зробити цей одяг цікавим, оригінальним, красивим. Таким, щоб кожному хотілось його одягти. IV. Робота над темою уроку — Будемо працювати під девізом. А девізом візьмемо прислів'я: «На дерево дивись, як родить, а на людину — як робить». Перш ніж розпочати роботу, потрібно згадати правила роботи з голкою і ножицями (див. уроки 1, 10). Прийоми та послідовність пошиття лялькового одягу, а саме — спіднички 1. Візьми клаптик тканини, яка не обсипається, і викрій з неї деталь прямокутної форми. 2. Відміть точки вгорі і внизу на відстані 1 см від зрізу. 3. З'єднай точки за допомогою лінійки і кравецької крейди. 4. Зігни деталь навпіл лицем усередину. Зметай уздовж наміченої лінії швом «уперед голкою». 5. Зший швом «за голкою» поряд зі швом наметування. 6. Витягни нитку наметування, оціни якість шва. 7. За допомогою вчителя розрівняй шов. 8. Виверни деталь. 9. Одягни і закріпи спідничку на ляльці яскравою тасьмою або стрічкою. V. Фізультхвилинка VI. Практична робота учнів Надання індивідуальної допомоги учням VII. Демонстрація дитячих робіт. Оцінювання навчальних досягнень учнів Діти рекламують свої вироби. — Спробуйте оцінити свою діяльність на уроці за допомогою вже відомої нам «шкали оцінювання». VIII. Прислів’я — Діти, прочитайте на дошці прислів’я. • Робота сама за себе скаже. • Діло майстра величає. • Землю сонце прикрашає, а людину — праця. • Зробив наспіх — зробив насміх. — Чи підходять ці прислів’я до нашого уроку? Як ви їх розумієте? IX. Підсумок уроку — Чи сподобався вам урок? — Хто отримав задоволення від своєї праці на уроці? — Хто відчуває, що міг би працювати краще? — Спробуйте вдома подумки перебудувати клас на ательє мод, описати цю подію у міні-творі (чи намалювати проект ательє мод). Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1611 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26 |
Природа в місті (селі) та його околицях |
Брати наші менші. Робота з деформованими текстами |
Висівання пророщеного насіння у відкритий ґрунт |
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |