УРОК 32 Тема. Художнє конструювання предметів побуту. Плетення з кольорових смужок картону. Килимок Мета: ознайомити учнів ще з одним художнім прийомом обробки паперу — плетінням; розвивати координацію рухів пальців, точність у кресленні; виховувати творчі здібності, увагу, естетичний смак. Обладнання: лінійка, олівець, кольоровий картон, клей, ножиці. ХІД УРОКУ I. Організація учнів класу Всі почули ви дзвінок, Він покликав на урок. Кожен з вас вже постарався — До уроку приготувався. Тож девіз тепер згадаймо І урок вже починаймо. Девіз уроку діти говорять хором: Руки твої — найкращий скарб, Коли умієш їм дати лад. II. Повідомлення теми і мети уроку 1. Перевірка готовності учнів до уроку. 2. Актуалізація опорних знань. — Що таке предмети побуту? — Назвіть, які ви знаєте предмети побуту? — Якими предметами ви користуєтесь найчастіше? 3. Розгадування кросворду. — Сьогодні на уроці ми спробуємо виготовити один із предметів побуту, який є в кожній хаті. А який, ви дізнаєтесь, коли правильно заповните клітинки кросворду. III. Робота над темою уроку 1. Бесіда. — Так, сьогодні ми будемо виготовляти килим. Все необхідне — клей, ножиці, картон, лінійки, олівці — у вас є. Але найголовніше, що нам потрібно сьогодні на уроці — це справжні роботящі руки, терпіння і працьовитість. І річ вийде красивою і привабливою. 2. Розгляд зразків виготовлених килимків. —Уважно розгляньте зразки і скажіть, що найпотрібніше для сьогоднішнього уроку? (Клей, ножиці, кольоровий картон, і найголовніше — людські руки) 3. Слухання казки. Жили-були у шухляді клей, ножиці і папір. Вони щодня сперечались між собою, хто з них найпотрібніший, найголовніший. Якось шухляду хтось висунув, і її мешканці побачили свого господаря-хлопчика. Він брав ножиці і вирізав ними деталі з паперу. Потім клеєм наклеював їх. Вийшов гарний кольоровий листочок з метеликом. Усі залишились задоволені, бо зрозуміли, що найголовніша тут — людина, її вмілі руки. Отож, коли папір, клей і ножиці повернулися у шухляду, сперечатись їм уже не хотілося. Усі вони бажали, щоб їх швидше взяли до роботи. 4. Повторювання правил роботи користуванням ножицями і клеєм (див. урок 1). 5. Практична робота учнів. IV. Підсумок уроку — Чи сподобався вам сьогоднішній урок? — Що робили протягом уроку? — Чи ви задоволені своєю роботою? — Може, хтось вважає, що міг би працювати краще? Оцінювання виконаних робіт за «шкалою оцінювання». Організація виставки дитячих робіт. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3337 | |
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. Правильна організація роб... |
Елементарна будова тварин і птахів. Практична робота «Силуети тварин і птахів... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11 |
Робота з природним матеріалом. Сувеніри із насіння ясена, клена |
Професії батьків. Усі професії потрібні. Вшанування праці |
Всього коментарів: 0 | |