УРОК 34 Тема. Узагальнююча практична робота. Елементи паркового мистецтва Мета: перевірити рівень знань учнів з теми «Людина і художнє довкілля»; оформити квітник за допомогою розсади; розвивати вміння працювати з садово-городнім інвентарем; виховувати почуття колективізму, повагу до товаришів. Обладнання: садово-городній інвентар: граблі, лопата, сапа; розсада. ХІД УРОКУ I. Організація учнів класу II. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми перевіримо рівень знань з теми «Людина і художнє довкілля» за допомогою тестових завдань. Оформимо квітник, який за нами закріплено. Будемо розсаджувати розсаду, яку ви виростили. III. Робота над темою уроку 1. Тестові завдання. 1) Художня вишивка — це...: а) вишивання кольоровими нитками на полотні різних орнаментів; б) дрібний ремонт одягу; в) шов «уперед голку». 2) Оздоблення деревини — це...: а) розпис, різьба, столярство; б) різьба, випалювання, вишивка; в) різьба, розпис, випалювання; 3) Які матеріали використаємо при лозоплетінні? а) Шило, прутики лози, дощечка; б) клей, ножиці, шило; в) папір, клей, ножиці. 4) Які геометричні фігури використовують при будівництві архітектурних споруд у країнах Сходу? а) Призма, конус, куб; б) куля, призма, куб; в) куля, циліндр, конус. 2. Колективна перевірка тестових завдань. 3. Практична робота. а) Повторення правил техніки безпеки під час роботи з садово-городнім інвентарем. • Інвентар розміщуй тільки у відведеному місці. • Під час відпочинку складай так, щоб не поранитися: граблі клади зубцями до землі, сапи і лопати — гострою частиною до землі, поряд став відро та поливалку. б) Поділ класу на групи. I група — готує ділянку для висаджування розсади (перекопує, подрібнює великі грудки землі граблями, вирівнює ділянку); II група — робить борозенки і висаджує розсаду. IV. Підсумок уроку — Молодці, діти! Сьогодні ви старанно попрацювали, і наш квітник має гарний і привабливий вигляд. Але ви ще повинні запам'ятати народну приказку: «Вчасно не виполеш бур'яни — потім не вибереш». — Як ви розумієте зміст цієї приказки? І щоб наша ділянка милувала око наше та всіх оточуючих, ми її постійно будемо доглядати: поливати, підживлювати, виполювати бур'яни. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1310 | |
Ліплення з пластиліну (гриби) |
Екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи |
«Золотаосінь» |
Охорона тварин. Турбота людей про тварин |
Силуетно-площинне зображення дерев і птахів. Практична робота «Як живеться ва... |
Всього коментарів: 0 | |