Заняття 33 Тема: Повторення вивченого за рік Мета: удосконалювати вміння учнів складати прості та складні судження, визначати їх істинність і хибність, визначати вид простого судження; розв’язувати задачі методом припущення й методом вилучення задачі, які розв’язуються з кінця (два види), на планування найгіршого варіанта (два види); самостійно складати судження-висновок шляхом перетворення і шляхом обернення. Обладнання: підручник, зошит, циркуль. Хід Заняття I. Організація учнів до Заняття II. Математичні задачі з логічним навантаженням 1. На двох кущах сиділи горобці. З першого куща 1 горобчик полетів, потім з другого куща 3 горобці перелетіли на перший. Тепер на кожному кущі стало по 5 горобців. А скільки їх було спочатку на кожному кущі? (Було 3 і 8) 2. Три хлопчики мали однакову кількість горіхів. Зустрівши Катрусю, кожен дав їй по два горіхи. Тепер у всіх дітей горіхів стало порівну. Скільки горіхів мав кожен хлопчик спочатку? (Стало по 6, було по 8) 3. Звірі і птахи зібралися на лісову нараду. Усього було 80 ніг (лап) і 40 крил. Скільки звірів і скільки птахів було на нараді? (Птахів 20, звірів — 10) III. закріплення вивченого за рік «Діалог» Завдання 1 б) На С. 57 треба поставити слово достатньо; г) необхідно і достатньо. «Поміркуймо разом» Завдання 2 (С.58) Графічно зображуємо співвідношення за допомогою кругів Ейлера. а) Всі дієслова минулого і теперішнього часу є дієсловами; в) якщо дане дієслово є дієсловом минулого часу, то воно змінюється за родами. Інтерактивна вправа «Колективна взаємодія» Завдання 3 (С. 58) а) Всі маслюки є їстівними грибами. Перетворення. Жодний з маслюків не є не їстівним грибом. б) Деякі гриби є їстівними. Перетворення. Деякі гриби не є не їстівними. Обернення. Всі їстівні гриби — гриби. Робота в групах Завдання 4 Задача, яка розв’язується з кінця. Розв’язання оформляємо у таблиці. Андрій Максим 80 80 40120 100 60 50110 105 55 Відповідь. 105 машинок було у Андрія спочатку, а у Максима — 55 машинок. Завдання 5 Задача на планування найгіршого варіанта. IV.розвиток уваги учнів Завдання 6 (С. 59) V. Підсумок Заняття — Як із судження-засновку побудувати судження-висновок? | |
| |
Переглядів: 2078 | |
Дерева, кущі, трав'янисті рослини |
П. Тичина «Де не глянь — колоски». Т. Коломієць «Хліб» |
Вибір друзів. Уміння товаришувати й спілкуватися в класі та сім'ї. Практи... |
Збирання квітів різних видів місцевих рослин. Виготовлення квіткової абетки |
Листівка для Елзіка |
Всього коментарів: 0 | |