Урок 20 Тема. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й відніманняМета: формувати в учнів уміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного; розвивати вміння розв’язувати приклади з опорою на знання про зв’язок компонентів і результату арифметичної дії, розвивати пам’ять, логічне мислення. Обладнання: схеми задач, предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів — Наш урок сьогодні буде незвичайний. Ми з вами вирушимо на екскурсію до кондитерської фабрики. Дізнаємося, чи варто їсти багато солодощів і до чого це може призвести. Усі діти дуже полюбляють солоденьке. Наші герої також із задоволенням будуть подорожувати разом з нами. Отже, зустрічайте їх! (Учитель демонструє малюнки із зображенням звірят.) 1. Робота з картками Картка 1 Розв’язати задачу. У Володі було 15 цукерок, 3 він віддав своєму другу. Скільки цукерок залишилось у Володі? Картка 2 Розв’язати задачу. Коли хлопчик віддав 6 цукерок, у нього залишилось 7 цукерок. Скільки цукерок було у хлопчика спочатку? 2. Усна лічба — Якось наші герої потрапили на кондитерську фабрику. Їм дуже сподобалося, як виготовляють цукерки. Вони захотіли скуштувати чогось солоденького, але цукерки були незвичайні. Давайте допоможемо нашим героям розкрити таємницю цукерок. 6 + 6 3 – 5 6 + 7 9 – 7 4 + 8 3 + 9 11 – 2 11 – 7 14 – 7 7 + 6 7 + 3 — Молодці, діти, ви допомогли розгадати таємницю цих цукерок. Але що трапилося? У наших героїв розболілися животи, і довелося викликати доктора Айболитя. Щоб викликати лікаря, нам треба піднятися східцями. Доктор порадив нашим героям не їсти багато цукерок, бо буде боліти живіт, а ще будуть руйнуватися і дуже боліти зуби. 3. Математичний диктант • Знайти суму чисел 2 і 5; • знайти різницю чисел 12 і 7; • число 5 збільшити на 6; • число 13 зменшити на 4; • суму чисел 7 і3 збільшити на 2; • різницю чисел 12 і 3 зменшити на 9. II. Робота над новим матеріалом 1. Виконання завдання № 150 — Про що йдеться у задачі? — Що в задачі відомо? — Про що треба дізнатися? — Якою дією будемо розв’язувати задачу? Чому? На дошці з’являється скорочений запис задачі. Було — ? кв. Поставив — 5 кв. Залишилось — 3 кв. Діти знаходять відповідну схему і розв’язують задачу. 2. Розв’язання і порівняння задач № 151 Учитель аналізує задачі. На дошці записує скорочені записи задач. Було — 15 к. Витратила — 10 к. Залишилось — ? к. Було — ? к. Витратила — 10 к. Залишилось — 5 к. Учитель підводить до висновку: щоб дізнатися, скільки грошей було у Галі, потрібно знайти суму витрачених грошей і тих, що залишилися. Діти записують задачу під керівництвом вчителя. 3. Самостійна робота — А ще наші герої побачили, що на кондитерській фабриці роблять дуже багато різноманітних тістечок та тортів. Але щоб скуштувати тістечко, треба розв’язати спочатку ще одну задачу № 153. Діти самостійно складають задачу за поданими даними і малюнком та розв’язують її. 4. Перевірка роботи — Ви молодці, впоралися із цією задачею. Але про що нам треба пам’ятати, коли хочеться скуштувати тістечко або торт? (Не слід їсти багато солодкого, треба вживати їжу, в якій багато вітамінів.) 5. Виконання завдання № 152 — Зараз ми з вами скуштуємо солодощі, в яких дуже багато вітамінів. Якщо ви правильно виконаєте це завдання, то отримаєте ягоди малини. 6. Перевірка роботи III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 30 № 154, № 155. | |
| |
Переглядів: 7150 | |
Родина, рідня, рід. Сімейний календар |
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці» |
Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатис... |
Правила поведінки за столом |
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами |
Всього коментарів: 0 | |