ЗАНЯТТЯ 5 Тема: Судження зі словами необхідно і достатньо Мета: ознайомити учнів зі змістом слів необхідно і достатньо; формувати вміння правильно вживати ці слова у судженнях; розвивати логічне мислення учнів, увагу. |
Заняття 4 Тема: Просте судження та його види Мета: ознайомити учнів із загальними, частковими й одиничними простими судженнями та способами перетворення кожного виду простих суджень з істинного на хибне і навпаки; формувати вміння визначати вид простого судження, перетворювати істинне на хибне судження і навпаки, скласти прості судження кожного виду за малюнком; зламати стереотипи роботи лівої мозкової пікулі, логічного раціонального мислення. |
ЗАНЯТТЯ 3 Тема: Просте судження та його структура Мета: активізувати знання учнів про просте судження; ознайомити зі структурою простого судження; навчити виділяти у судженні предмет думки, ознаку чи властивість предмета думки; вдосконалювати вміння складати просте судження, використовуючи задані поняття або за малюнком розрізняти судження й твердження; розвивати увагу, логічне мислення, уяву. |
Заняття 2 Тема: Повторення вивченого в 3 класі Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про поняття, суттєві ознаки понять, прості й складні судження; вдосконалювати вміння давати визначення поняттям через найближчий рід і видову відмінність; з простих суджень утворювати складні зі сполучниками і, чи, визначати їх правильність; розв’язувати задачі за допомогою методів припущення й вилучення; зображувати за допомогою кругів Ейлера співвідношення між обсягами 3-4 понять, визначати вид відношень між поняттями; розвивати увагу учнів; дати можливість кожній дитині пропонувати свою думку. |
ЗАНЯТТЯ 1 Тема: Повторення вивченого в 3 класі Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про поняття, суттєві ознаки понять, прості й складні судження; вдосконалювати вміння давати визначення поняттям через найближчий рід і видову відмінність; з простих суджень утворювати складні зі сполучниками і, чи, визначати їх правильність; розв’язувати задачі за допомогою методів припущення і вилучення; розвивати логічне мислення, увагу, доводити свою думку; виховувати взаємодопомогу і взаємовиручку під час роботи в групі. |