Заняття 15 Тема: Задачі на планування найгіршого варіанта (про предмети, які не мають пари) Мета: ознайомити учнів із новим видом логічних задач; формувати вміння планувати свої дії на кілька кроків уперед, планувати найгірший варіант, передбачати певний результат. |
ЗАНЯТТЯ 14 Тема: Планування дій. Алгоритм Мета: розкрити зміст поняття алгоритм; формувати в учнів уміння складати алгоритм здійснення того чи іншого процесу. |
Заняття 13 Тема: Планування дій. Алгоритм Мета: розкрити зміст поняття алгоритм; формувати в учнів уміння складати алгоритм здійснення того чи іншого процесу; розвивати вміння узагальнювати, працювати колективно, міркувати, доводити думку. |
ЗАНЯТТЯ 12 Тема: Аналіз контрольної роботи Мета: проаналізувати помилки, допущені в контрольній роботі; виявити причини помилок; вдосконалювати вміння самостійно складати прості судження за малюнком та за допомогою даних понять визначити їх вид, розв’язувати задачі за допомогою методів припущення та вилучення. |
ЗАНЯТТЯ 11 Тема: Контрольна робота Мета: перевірити знання й уміння учнів з теми «Судження»; вміння визначати правильність чи хибність різних суджень; показувати співвідношення між різними видами понять; навички логічного мислення, міркування. |
ЗАНЯТТЯ 10 Тема: Завдання на повторення Мета: удосконалити вміння складати складні судження зі сполучниками якщо.., то, використовуючи прості судження, а також за малюнком; визначати істинність і хибність складного судження зі сполучниками якщо..., то; розв’язувати задачі за допомогою методів припущення і вилучення; доводити власні думки. |
ЗАНЯТТЯ 9 Тема: Завдання на повторення Мета: удосконалити вміння складати складні судження зі сполучниками якщо..., то, використовуючи прості судження, а також за малюнком; визначати істинність і хибність складного судження зі сполучниками якщо..., то; розв’язувати задачі за допомогою методів припущення і вилучення; доводити власні думки. |
ЗАНЯТТЯ 8 Тема: Завдання на повторення Мета: удосконалити вміння складати складні судження зі сполучниками якщо..., то, використовуючи прості судження, а також за малюнком; визначати істинність і хибність складного судження зі сполучниками якщо..., то; розв’язувати задачі за допомогою методів припущення і вилучення; доводити власні думки. |
Здняття 7 Тема: Складне судження зі словами якщо..., то Мета: ознайомити учнів зі структурою складного судження із сполучниками якщо..., то, з істинністю (хибністю) складного судження зі сполучниками якщо..., то; формувати вміння складати судження зі словами якщо..., то за малюнком чи даними простими судженнями, визначати їх істинність (хибність). |
Здняття 6 Тема: Узагальнення й систематизація вивченого. Завдання на повторення Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про просте судження та його види, про зміст слів необхідно і достатньо; вдосконалювати вміння самостійно складати прості судження за малюнком та за допомогою даних понять, визначати його вид, розв’язувати задачі за допомогою методів припущення та вилучення. |