💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Контрольна робота

ЗАНЯТТЯ 11

Тема: Контрольна робота

Мета: перевірити знання й уміння учнів з теми «Судження»; вміння визначати правильність чи хибність різних суджень; показувати співвідношення між різними видами понять; навички логічного мислення, міркування.

Обладнання: картки із завданнями, зошит.

Хід Заняття

I. Організація учнів до Заняття

II. Контрольна робота Варіант 1

 1. Прочитай речення. Навпроти суджень напиши, істинне воно чи хибне. Визнач вид кожного судження.

а) Сергійку, принеси, будь ласка, голку з білими нитками.

б) Деякі учні не займаються спортом.

в) Жодний квадрат не є прямокутником.

г) Учора я з батьком ходив у цирк.

д) Михайло Коцюбинський — автор оповідання «Харитя».

 2. Допиши судження так, щоб вони стали істинними.

а) Якщо число не ділиться на 2, то __ .

б) Для того, щоб чотирикутник став квадратом, , щоб усі його

сторони були рівними.

в) Якщо людина лазитиме по деревах, то __ .

 3. За допомогою кругів Ейлера покажи співвідношення між обсягами таких понять:

А — люди В — чоловіки С — жінки Б — інженери Е — батьки

Склади й запиши з даними поняттями одне загальне й одне часткове істинні прості судження.

 4. Чотири старшокласниці однієї з шкіл міста Чернігова — Марія, Одарка, Богдана та Надія — брали участь у шкільному конкурсі «Міс школа» та посіли перші чотири місця. Визнач, хто яке місце посів, якщо відомо, що в кожній з відповідей, які надали школярки кореспондентові молодіжного журналу, правильною є тільки її половина.

• Богдана посіла друге місце, а Одарка — третє.

• Богдана посіла перше місце, а друге — Надія.

• Другою була Марія, а Одарка посіла четверте місце.

Варіант 2

 1. Прочитай речення. Навпроти суджень напиши, істинне воно чи хибне. Визнач вид кожного судження.

а) Знайди добуток чисел 15 і 7.

б) Усі мавпи є ссавцями.

в) Я в школі вивчаю логіку.

г) Деякі гриби є їстівними.

д) Петро Перший — російський цар.

 2. Допиши судження так, щоб вони стали істинними.

а) Якщо геометрична фігура має п’ять кутів, то .

б) Для того, щоб стати лікарем, закінчити медичний університет.

в) Якщо тигри живуть у квартирах разом із людьми, то .

 3. За допомогою кругів Ейлера покажи співвідношення між обсягом таких понять:

А — діти В — хлопчики С — дівчатка Б — учні

Е — четвертокласники

Склади й запиши з цими поняттями одне загальне та одне часткове істинні прості судження.

 4. Однокласники Віка, Катруся, Панас та Світлана вирішили зайнятися колекціонуванням. Їм подобалося збирати листівки, марки, ка-лендарики та обгортки від цукерок. Вони розподілили між собою предмети, які колекціонують, щоб у майбутньому обмінюватися зразками. Віка, якій запропонували збирати обгортки від цукерок, дуже засмутилася рішенням друзів. Панас і колекціонер листівок уже мали по кілька речей з майбутніх колекцій. А Віка і той, хто вже почав збирати календарики, знайшли інший вихід із ситуації і звернулися за порадою до Катрусі. Діти, які вже колекціонували обгортки від цукерок та марки, і Катруся пояснили Світлані свій вибір. Визнач, що саме почав колекціонувати кожен із дітей.

 III. підсумок Заняття

 — Які завдання для вас виявилися складними?

Категорія: Логіка | Додав: SYLER (13.02.2014)
Переглядів: 1710 | Рейтинг: 0.0/0
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє...
А. Коваль «Слова розповідають». Л. Компанієць «Ковалівна». Олена Пчілка «Жура...
Значення повітря для живої природи
Тарас Шевченко. Урок позакласного читання
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила ...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]