ЗАНЯТТЯ 11 Тема: Контрольна робота Мета: перевірити знання й уміння учнів з теми «Судження»; вміння визначати правильність чи хибність різних суджень; показувати співвідношення між різними видами понять; навички логічного мислення, міркування. Обладнання: картки із завданнями, зошит. Хід Заняття I. Організація учнів до Заняття II. Контрольна робота Варіант 1 1. Прочитай речення. Навпроти суджень напиши, істинне воно чи хибне. Визнач вид кожного судження. а) Сергійку, принеси, будь ласка, голку з білими нитками. б) Деякі учні не займаються спортом. в) Жодний квадрат не є прямокутником. г) Учора я з батьком ходив у цирк. д) Михайло Коцюбинський — автор оповідання «Харитя». 2. Допиши судження так, щоб вони стали істинними. а) Якщо число не ділиться на 2, то __ . б) Для того, щоб чотирикутник став квадратом, , щоб усі його сторони були рівними. в) Якщо людина лазитиме по деревах, то __ . 3. За допомогою кругів Ейлера покажи співвідношення між обсягами таких понять: А — люди В — чоловіки С — жінки Б — інженери Е — батьки Склади й запиши з даними поняттями одне загальне й одне часткове істинні прості судження. 4. Чотири старшокласниці однієї з шкіл міста Чернігова — Марія, Одарка, Богдана та Надія — брали участь у шкільному конкурсі «Міс школа» та посіли перші чотири місця. Визнач, хто яке місце посів, якщо відомо, що в кожній з відповідей, які надали школярки кореспондентові молодіжного журналу, правильною є тільки її половина. • Богдана посіла друге місце, а Одарка — третє. • Богдана посіла перше місце, а друге — Надія. • Другою була Марія, а Одарка посіла четверте місце. Варіант 2 1. Прочитай речення. Навпроти суджень напиши, істинне воно чи хибне. Визнач вид кожного судження. а) Знайди добуток чисел 15 і 7. б) Усі мавпи є ссавцями. в) Я в школі вивчаю логіку. г) Деякі гриби є їстівними. д) Петро Перший — російський цар. 2. Допиши судження так, щоб вони стали істинними. а) Якщо геометрична фігура має п’ять кутів, то . б) Для того, щоб стати лікарем, закінчити медичний університет. в) Якщо тигри живуть у квартирах разом із людьми, то . 3. За допомогою кругів Ейлера покажи співвідношення між обсягом таких понять: А — діти В — хлопчики С — дівчатка Б — учні Е — четвертокласники Склади й запиши з цими поняттями одне загальне та одне часткове істинні прості судження. 4. Однокласники Віка, Катруся, Панас та Світлана вирішили зайнятися колекціонуванням. Їм подобалося збирати листівки, марки, ка-лендарики та обгортки від цукерок. Вони розподілили між собою предмети, які колекціонують, щоб у майбутньому обмінюватися зразками. Віка, якій запропонували збирати обгортки від цукерок, дуже засмутилася рішенням друзів. Панас і колекціонер листівок уже мали по кілька речей з майбутніх колекцій. А Віка і той, хто вже почав збирати календарики, знайшли інший вихід із ситуації і звернулися за порадою до Катрусі. Діти, які вже колекціонували обгортки від цукерок та марки, і Катруся пояснили Світлані свій вибір. Визнач, що саме почав колекціонувати кожен із дітей. III. підсумок Заняття — Які завдання для вас виявилися складними? | |
| |
Переглядів: 1713 | |
З чого все почалося |
Розмітка за зразком, клітинками та лінійкою |
А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок теми |
Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі ... |
Картини природи початку зими. М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм». О. Ту... |
Всього коментарів: 0 | |