ЗАНЯТТЯ 12 Тема: Аналіз контрольної роботи Мета: проаналізувати помилки, допущені в контрольній роботі; виявити причини помилок; вдосконалювати вміння самостійно складати прості судження за малюнком та за допомогою даних понять визначити їх вид, розв’язувати задачі за допомогою методів припущення та вилучення. Обладнання: підручник, зошит. Хід Заняття I. Організація учнів до Заняття II. Розвиток логічного мислення Цікаві задачі Захотілось зайченятам Овочі намалювати: Три картоплі, вісімнадцять ріп, Шістнадцять морквин і один хрін. Поки зайці все малюють, Діти овочі рахують. Годівницю для птахів Змайстрували діти. — Гей, пернаті друзі всі, Можете летіти. Прилетіло чотирнадцять синиць, Двадцять три ворони, горобців — п’ятнадцять. Скільки в годівниці птиць, Треба відгадати. На високих гілках Білка хатинку знайшла. Запросила на широке гілля Лісових звірят на новосілля. Прийшли двадцять зайчиків і одна куниця, Тридцять вісім синичок і одна лисиця, Сім колючих їжачків і п’ять совенят. Скільки тут звірят? Сто тридцять три овечки паслися біля гречки, Дев’ятнадцять з них пішли попити, П’ятнадцять лягли, щоб відпочити. Тих, що паслись, скільки стало? Ви уже порахували? III. Аналіз помилок, допущених у контрольній роботі Варіант 1 1.а) Не є судженням; б) просте, часткове, істинне судження; в) просте, загальне, хибне; г) просте, одиничне; д) просте, одиничне. 2 а) Воно не парне; б) необхідно і достатньо; в) вона не боїться висоти. 4.Богдана — 1, Одарка — 3, Надія — 4, Марія — 2. Варіант 2 1. а) Не є судженням; б) просте, загальне, істинне; в) просте, одиничне; г) просте, часткове, істинне; д) просте, одиничне, істинне. 2. а) Вона є п’ятикутником; б) потрібно; в) вони стають свійськими тваринами. Листівки Марки Календарики Обгортки Віка+ Катруся + Панас+ Світлана + Діти, які успішно впоралися з контрольною роботою, виконують завдання на С. 63, 64 (№ 8, 9, 11, 13, 14) IV. Підсумок Заняття | |
| |
Переглядів: 1503 | |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Бережливе ставлення до природи |
Чим розпізнаємо запах і смак |
Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря |
Свято Букваря! |
Всього коментарів: 0 | |