Аналіз контрольної роботи

ЗАНЯТТЯ 12

Тема: Аналіз контрольної роботи

Мета: проаналізувати помилки, допущені в контрольній роботі; виявити причини помилок; вдосконалювати вміння самостійно складати прості судження за малюнком та за допомогою даних понять визначити їх вид, розв’язувати задачі за допомогою методів припущення та вилучення.

Обладнання: підручник, зошит.

Хід Заняття

I. Організація учнів до Заняття

II. Розвиток логічного мислення

Цікаві задачі

Захотілось зайченятам Овочі намалювати:

Три картоплі, вісімнадцять ріп,

Шістнадцять морквин і один хрін.

Поки зайці все малюють,

Діти овочі рахують.

Годівницю для птахів Змайстрували діти.

— Гей, пернаті друзі всі,

Можете летіти.

Прилетіло чотирнадцять синиць,

Двадцять три ворони, горобців — п’ятнадцять.

Скільки в годівниці птиць,

Треба відгадати.

На високих гілках Білка хатинку знайшла.

Запросила на широке гілля Лісових звірят на новосілля.

Прийшли двадцять зайчиків і одна куниця,

Тридцять вісім синичок і одна лисиця,

Сім колючих їжачків і п’ять совенят.

Скільки тут звірят?

Сто тридцять три овечки паслися біля гречки, Дев’ятнадцять з них пішли попити,

П’ятнадцять лягли, щоб відпочити.

Тих, що паслись, скільки стало?

Ви уже порахували?

 III. Аналіз помилок, допущених у контрольній роботі Варіант 1

1.а) Не є судженням;

 б) просте, часткове, істинне судження;

 в) просте, загальне, хибне;

 г) просте, одиничне;

 д) просте, одиничне.

2 а) Воно не парне;

 б) необхідно і достатньо;

 в) вона не боїться висоти.

4.Богдана — 1, Одарка — 3, Надія — 4, Марія — 2.

 Варіант 2

1. а) Не є судженням;

 б) просте, загальне, істинне;

 в) просте, одиничне;

 г) просте, часткове, істинне;

 д) просте, одиничне, істинне.

2. а) Вона є п’ятикутником;

 б) потрібно;

 в) вони стають свійськими тваринами.

 Листівки Марки Календарики Обгортки

Віка+

Катруся +

Панас+

Світлана +

Діти, які успішно впоралися з контрольною роботою, виконують завдання на С. 63, 64 (№ 8, 9, 11, 13, 14)

IV. Підсумок Заняття

Категорія: Логіка | Додав: SYLER (13.02.2014)
Переглядів: 1463 | Рейтинг: 0.0/0
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 23
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра)
Ще про клавіатуру
Інформація. Як людина сприймає інформацію
«Крашанки і писанки» (за О. Менем). «Гей, Великдень!». К. Пере лісна «Писанка...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]