Урок 42 Тема. Прямокутник. Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження значень буквених виразів. КалендарМета: формувати поняття прямокутник; формувати вміння користуватися календарем; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі. Обладнання: календар, геометричні фігури, картки для індивідуальної роботи, схеми задач. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Перший учень називає розв’язок задачі № 321. 2) Назвати відповіді в прикладах на додавання. Назвати відповіді в прикладах на віднімання. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Розв’язати приклади. Картка 2 Розв’язати приклади. Картка 3 Розв’язати приклади. 3. Усні обчислення 1) Обчислити математичні ланцюжки. 2) Гра«Дощик». 3) Допоможи Незнайкові виправити помилки. 4. Перевірка робіт учнів, які працювали з картками для індивідуальної роботи Діти ставлять додаткові питання своїм товаришам. II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовча робота Діти виконують завдання № 323. Роздивляються геометричні фігури. Рахують, скільки прямих кутів у кожної фігури. Діти доходять висновку, що всі кути прямі у фігурах під номером 4 і 5. 2. Пояснення нового матеріалу Учитель говорить дітям, що чотирикутник, в якого всі кути прямі, називається прямокутником. 3. Первинне закріплення Виконання завдання № 324. Діти вимірюють і записують довжину кожної сторони прямокутника. — Що цікавого помітили? (У першого прямокутника всі сторони однакові.) Фігура, в якої всі сторони однакові і кути прямі, називається квадратом. Це різновид прямокутників. 4. Фізкультхвилинка На одній нозі постій-но, Ти — немов солдатик стійкий. Ногу ліву — до грудей. Але дивися — не впади. А тепер постій на лівій, Якщо ти солдат сміливий. III. Розвиток математичних умінь 1. Практична робота в парах Учитель на кожну парту роздає маленький календар. Діти роздивляються уважно календар. — Як ви вважаєте, навіщо нам потрібен календар? — Скільки місяців у році? — Назвіть місяці, в яких по 30 днів. — Назвіть місяці, в яких по 31 дню. Діти роблять висновок, що є місяць, в якому 29 днів. Учитель повідомляє дітям, що у лютому буває 29 або 28 днів залежно від того, який це рік. Учитель пропонує дітям пограти у веселу гру «Полічи, скільки у місяці днів». Пропонує дітям викласти календарі і сказати, скільки днів в травні, не дивлячись у календар. (Багатьом важко відповісти на це питання.) — Зігніть пальці в кулачок. Ви можете помітити, як виступають кістки. Можна лічити по кістках. Якщо ви називаєте місяць і вказуєте на кістку, яка виступає, то в місяці 31 один день, а якщо вказуєте на впадину, то у місяці 30 днів. Далі вчитель називає місяць, а діти говорять, скільки днів у цьому місяці. 2. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 326. — Скільки учнів в одному класі? (30) — Скільки учнів в другому класі? (30) — Як ви здогадалися, що 30? (Бо сказано: стільки ж) — Про що можна дізнатися, якщо знаємо, що в одному класі — 30 учнів і в другому класі — 30? (Скільки всього учнів в обох класах) — Яку треба виконати дію? (Додавання. 30 + 30 = 60) — Що означає число 20? (Кількість дівчаток в обох класах) — Як дізнатися, скільки хлопчиків в обох класах, якщо знаємо, скільки всього дітей і скільки дівчаток? (60 – 20 = 40) Діти записують задачу під керівництвом вчителя. Відповідь: в обох класах 40 хлопчиків. 2. Самостійна робота Виконання завдання № 325. 3. Перевірка роботи 4. Усне виконання завдання № 327 IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 62 № 329, № 330. | |
| |
Переглядів: 2210 | |
Різноманітність рослин |
Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному ... |
ПІДГОТОВКА ДО УРОКУ-СВЯТА № 32. |
Екскурсія в природу |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Всього коментарів: 0 | |