Планування дій. Алгоритм

ЗАНЯТТЯ 14

Тема: Планування дій. Алгоритм

Мета: розкрити зміст поняття алгоритм; формувати в учнів уміння складати алгоритм здійснення того чи іншого процесу.

Обладнання: підручник, зошит, олівець, лінійка, кружечки, пелюстки квітів, маркери, аркуші паперу.

Хід Заняття

I. Організація учнів до Заняття

II. Розумова розминка

Інтелектуальна гра «Розминка»

Проводиться у вигляді змагання між двома командами. За правильну відповідь команда отримує кружечок. Після гри підраховуються кружечки і визначаються команда-переможець.

1) На столі стояло три склянки з полуницями. Сашко з’їв одну склянку полуниць. Скільки склянок залишилося?

2) Горіло 7 свічок. Дві з них погасло. Скільки свічок залишилося?

3) Який рік триває один день?

4) Що важче — 100 кг заліза чи один центнер сіна?

5) На одній вербі росло 23 груші, на другій — 27. Скільки всього груш зірвали діти з обох дерев?

6) Одна сторона квадрата 6 см, друга — на 2 см довша. Знайдіть другу сторону.

7) Щоб зварити одне яйце, потрібно 10 хвилин. Скільки потрібно хвилин, щоб зварити 3 яйця?

8) Уявіть, що ви машиніст потяга. Потяг рухається зі швидкістю 60 км/год. У дорозі був 7 годин. Скільки років машиністу?

9) У якому місяці люди найменше їдять хліба?

10) Дибав доКиєва сивий дідусь.

І зустрів він 12 бабусь,

По кошику кожна несла,

В кожному кошику кішка була.

12 у кожної з них кошенят,

Ще по четверо держать в зубах мишенят.

І сивий дідусь наш замислився тут:

Скільки кошенят і скількох мишенят До Києва наші бабусі несуть?

Відповіді. 1) 3. Сашко їв полуниці, а не склянки. 2) 2, бо решта згоріли.

3)Новий рік. 4) Однаково. 5) Жодної, груші на вербі не ростуть. 6) 6 см, бо сторони квадрата однакової довжини. 7) Ті ж самі 10 хвилин. 8) Скільки й тобі, бо машиніст — ти. 9) У лютому, бо в ньому 28 днів. 10) Ніскільки, бо усі йшли назустріч, а до Києва йшов він.

III. закріплення вивченого матеріалу

 Алгоритм роботи

1. Об’єднатися в групи.

2. Кожній групі взяти по картці із завданням.

3. Обрати в групі, хто буде записувати, та взяти маркери й аркуші паперу.

4. Користуючись методом мозкової атаки «Карусель», виконати завдання.

5. Припинити виконувати завдання, почувши сигнал.

 Робота в групах

— Я пропоную вам об’єднатися в групи за допомогою пелюсток квітів, тобто за їхньою формою. Коли ви об’єднаєтесь у групи, утворіть квітку. Таким чином у вас утвориться 4 групи. Але, перш ніж ми почнемо працювати, давайте згадаємо алгоритм роботи, записаний на дошці. На виконання роботи в групах ви маєте 12 хвилин.

Працюватимемо методом «Карусель».

Мозкова атака «Карусель». Цей модуль доцільно використовувати тоді, коли завдання можна поділити на декілька етапів. Кожна група складає алгоритм із заданої теми, по черзі передає маркер від учасника до учасника, і кожен записує свій етап.

На картках записані такі теми алгоритмів:

1. Алгоритм розв’язання виразу (3 + 4) х (5 +1).

2. Алгоритм приготування чаю.

3. Алгоритм виготовлення закладки в книжку.

4. Алгоритм розбору слова за будовою.

Презентація роботи груп. Робота в парах «Порівняй позиції»

Завдання 1 (С. 30)

Треба викреслити пункти 2 і 5.

Завдання 2, 3

Завдання 4 Відповідь. Дмитро.

Завдання 5

Розв’язок записують у таблицю.

Українська Англійська російська Французька

Фізик + +

Біолог ++

Історик + +

Математик++

IV.Розвиток уваги учнів

Завданні 6

Відповідь. а) А = 9, В = 1; б) А = 1, В = 8, С = 9; в) 975 - 759 = 216. Завдання 7

V. Підсумок Заняття

— Яку роль відіграють алгоритми в житті людини?

Категорія: Логіка | Додав: SYLER (13.02.2014)
Переглядів: 2110 | Рейтинг: 0.0/0
Елементарне поняття про архітектуру як вид мистецтва. Практична робота «Місто...
Текстильні матеріали. Загальні поняття про прядиво, нитки, тканини та ткацтво
Жива і нежива природа
Рослини, їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослин
Екскурсія до шкільної майстерні
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]