Здняття 6 Тема: Узагальнення й систематизація вивченого. Завдання на повторення Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про просте судження та його види, про зміст слів необхідно і достатньо; вдосконалювати вміння самостійно складати прості судження за малюнком та за допомогою даних понять, визначати його вид, розв’язувати задачі за допомогою методів припущення та вилучення. Обладнання: підручник, зошит, циркуль, олівець, лінійка. Хід Заняття I. Організація учнів до Заняття II. Розумова розминка Кросворд По горизонталі: 1. Одиниця часу. 2. Одноцифрове число. 3. Одиниця маси. 4. Одиниця маси. 5. Одноцифрове число. 6. Одиниця часу. 7. Одиниця довжини. По вертикалі: 8. Одноцифрове число. 9. Інструмент для побудови геометричної фігури. 10. Одиниця об’єму. 11. Геометрична фігура. 12. Проміжок часу. 13. Одиниця маси. 14. Одиниця площі. III. Самостійна робота над завданнями підручника Інтерактивна вправа «Колективна взаємодія» У цій роботі група учнів виконує завдання, а решта учнів спостерігають і пропонують ідеї. Завдання 1 Обираємо групу учнів із 4 чоловік, оскільки в завданні 4 поняття. Учні на дошці за допомогою кругів Ейлера зображують співвідношення, а інші спостерігають, виправляють помилки. Графічне зображення співвідношення між обсягом даних понять матиме такий вигляд: Загальне судження можна скласти таке: «Всі головні убори є предметом одягу». «Дискусія» Учні поділяються на дві команди: А — необхідно; В — достатньо. Одна команда будує судження зі словом необхідно, а друга — достатньо. Обговорюють і доводять свою думку, наводять аргументи, докази. Завдання 2 Вимагати від учнів доводити свій вибір. Наприклад, вибір слова необхідно у завданні а) учні пояснюють так: для того, щоб змайструвати шпаківню, необхідно мати цвяхи, але недостатньо, бо треба мати ще її інструменти: молоток, обценьки тощо; у завданні б) для того, щоб вчитися у п’ятому класі, є одна вимога,— закінчити четвертий клас, тому ми вживаємо слово достатньо. Завдання 4 а)Автобус і тролейбус — види транспорту. Робота в малих групах Завдання 3 Задача розв’язується методом припущення. Відповідь. Світлана. IV. розвиток уваги учнів Завдання 5 Завдання 6 розв’язується так: Завдання 7 Учитель читає команди, учні виконують завдання. V. Підсумок Заняття — Які завдання для вас виявилися найважчими, а які — найлегшими? — Які завдання було цікаво виконувати? | |
| |
Переглядів: 2218 | |
Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатис... |
Людина — частина живої природи |
Уроки чемності |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Пластмасові технічні конструктори. Їх призначення |
Всього коментарів: 0 | |