ЗАНЯТТЯ 9 Тема: Завдання на повторення Мета: удосконалити вміння складати складні судження зі сполучниками якщо..., то, використовуючи прості судження, а також за малюнком; визначати істинність і хибність складного судження зі сполучниками якщо..., то; розв’язувати задачі за допомогою методів припущення і вилучення; доводити власні думки. Обладнання: підручник, зошит, малюнки геометричних фігур, сигнальні картки. Хід Заняття I. Організація учнів до Заняття II. Розвиток логічного мислення Ломиголовки 1. На якому малюнку більше трикутників? 2.Із чотирьох трикутників такої форми складіть: а) квадрат; б) трикутник; в) прямокутник. 3. Чи можна цю фігуру назвати прямокутником? 4.Не відриваючи руки від аркуша паперу і не проводячи двічі по одній і тій самій лінії, спробуйте накреслити такі фігури. 5.Які геометричні фігури зображені на малюнку? Скільки їх? III. узагальнення знань учнів про судження «Світлофор» При опитуванні учні підіймають сигнальні картки з червоною чи зе-леною смужкою. Завдання 1. Істинне судження — зелений, хибне — червоний колір. «Діалог» Завдання 2, 4виконують самостійно письмово, а потім у процесі діалогу доводять свої думки. Завдання 4 (С. 22) Наприклад, загальне судження: «Всі їстівні гриби є грибами». Часткове судження: «Деякі білочки живуть у лісі». «Колективна взаємодія» Завдання 3 (С. 22) Група учнів виходить до дошки. Кожен обирає одне судження і зображує його за допомогою кругів Ейлера на дошці. Учні з місця вносять свої пропозиції, виправляють помилки. Графічний малюнок буде таким: Робота в малих групах Завдання 5 (С. 23) Задача розв’язується методом вилучення. У ній треба знайти два невідомі про героїв задачі. Розв’язання матиме такий вигляд: Київ Львів ЧеркасиМедик Педагог Університет культури - +-Андрій +- - - -+Борис-+ - + --Василь -- + IV. розвиток уваги учнів Завдання 6 Малюнок матиме такий вигляд: Завдання 7 Учитель зачитує команди, а учень виконує малюнок. — Яку тварину нагадує цей малюнок? — Домалюй її так, щоб вона була схожа на справжню. — Склади одне загальне та одне часткове істинні прості судження про цю тварину. V. Підсумок Заняття Використовуючи слова, склади судження і вкажи вади кожного судження: Кожний _ Деякі _ Жодний _ | |
| |
Переглядів: 1315 | |
З чого все почалося |
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Жабка |
Листівка для Елзіка |
Саморобна дидактична гра «сад і город» |
Що вивчає курс «Основи здоров'я». Здоров'я та його ознаки. Практична ... |
Всього коментарів: 0 | |