Заняття 26 Тема: Умовивід. Обернення Мета: ознайомити учнів з оберненням — видом умовиводу; формувати вміння виконувати обернення. |
Заняття 25 Тема: Умовивід. Перетворення Мета: розкрити зміст поняття умовивід, ознайомити учнів із перетворенням як видом умовиводів; формувати вміння виконувати перетворення. |
ЗАНЯТТЯ 24 Тема: Аналіз контрольної роботи Мета: проаналізувати помилки, допущені в контрольній роботі, з’ясувати причини помилок; вдосконалювати вміння розв’язувати логічні задачі з кінця (два види), логічні задачі з кінця (два види) та логічні задачі на планування найгіршого варіанта (два види). |
ЗАНЯТТЯ 22 Тема: Завдання на повторення Мета: удосконалювати вміння учнів розв’язувати логічні задачі з кінця (два види) та логічні задачі на планування найгіршого варіанта (два види); розвивати увагу, логічне мислення. |
Заняття 21 Тема: Завдання на повторення Мета: удосконалювати вміння учнів розв’язувати логічні задачі з кінця (два види) та логічні задачі на планування найгіршого варіанта (два види); розвивати увагу, логічне мислення. |
Заняття 20 Тема: Задачі, які розв’язуються з кінця (за таблицею) Мета: ознайомити учнів з новими задачами, які розв’язуються з кінця; формувати вміння розв’язувати задачі з кінця, виконувати операції, обернені даним. |
Заняття 19 Тема: Задачі, які розв’язуються з кінця (за графічною схемою) Мета: ознайомити учнів із новим видом логічних задач, формувати вміння розв’язувати задачі з кінця, виконувати операції, обернені даним. |
Заняття 18 Тема: Операції. Обернені операції Мета: ознайомити зі змістом операції, яка обернена даній; формувати вміння визначати операції, обернені даним, вдосконалювати вміння розв’язувати задачі на планування найгіршого варіанта. |
Заняття 17 Тема: Завдання на повторення Мета: удосконалити вміння розв’язувати два види задач на планування найгіршого варіанта; тренувати вміння стисло та чітко висловлювати свої думки; навчати слухати й чути одне одного; розвивати творче мислення. |
Заняття 16 Тема: Задачі на планування найгіршого варіанта (про предмети, які мають пару) Мета: ознайомити учнів із задачами на планування найгіршого варіанту, у змісті яких є предмети, що мають пару; формувати вміння планувати свої дії на кілька кроків уперед, планувати найгірший варіант, передбачати певний результат. |