ЗАНЯТТЯ 22 Тема: Завдання на повторення Мета: удосконалювати вміння учнів розв’язувати логічні задачі з кінця (два види) та логічні задачі на планування найгіршого варіанта (два види); розвивати увагу, логічне мислення. Обладнання: підручник, зошит. Хід Заняття I. Організація учнів до Заняття II. Розвиток логічного мислення Логічні квадрати Завдання: знайти закономірність і заповнити квадрати. III. практичне закріплення вивченого матеріалу Інтерактивна гра «Розсип задач» Завдання на повторення «Перевір себе» подаються в посібнику як матеріал для підготовки до контрольної роботи з розділу «Планування дій». Пропонуємо учням серед завдань 1—6 (С. 44) обрати й розв’язати ті, з якими вони можуть впоратися самостійно. Розв’язання завдань 1. 1) (0 + 2) х 2 = 4 (ц.) — було перед початком третього дня. 2) (4 + 2) х 2 = 12 (ц.) — було перед початком другого дня. 3) (12 + 1) х 2 = 26 (ц.) Відповідь: мама залишила дівчинці 26 цукерок. 2. Права кишеня Ліва кишеня 2020 1030 2515 3. а) 7 + 9 + 2 = 18 (ц.) б) 9 + 7 + 2 = 18 (ц.) в) 2 х 3 + 1 = 7 (ц.) 4. Ні. 5. Дії треба виконувати в такій послідовності: 7, 1, 6, 5, 3, 2, 4. 6. 5 + 4 + 3 + 2 + 1 = 15 рукостискань. Діти міркують так: перша особа обміняється рукостисканнями з п’ятьома іншими (5 рукостискань). Друга особа обміняється рукостисканнями з чотирма іншими, бо з першою вона вже обмінювалася рукостисканнями тощо. IV. Підсумок Заняття —З якими задачами ви впоралися легко і швидко? — Які не змогли розв’язати? ЗАНЯТТЯ 23 Тема: Контрольна робота Мета: перевірити вміння розв’язувати логічні задачі з кінця (один вид) та логічні задачі на планування найгіршого варіанта (два види). Обладнання: картки із завданнями, зошит. Хід Заняття I. Організація учнів до Заняття II. Робота над завданнями контрольної роботи Варіант 1 1. Господарка продавала на ринку яблука. Першому покупцеві було продано половину всіх яблук та ще 4. Другому — половину залишку та ще 3 яблука, а третьому — половину нового залишку й останні 2 яблука. Скільки яблук було у господарки спочатку? 2. У шухляді лежали олівці однакового розміру, які відрізнялися один від одного тільки кольором: 7 зелених, 5 рожевих, 10 коричневих, 8 синіх. Скільки олівців треба навмання вибрати з шухляди, щоб серед них обов’язково були: а) 4 коричневі; б) по 3 олівці кожного кольору; в) 4 олівці одного кольору? 3. У шафі на поличці поштучно лежали рукавички. Всі вони були однакові за розміром і вирізнялися тільки кольором; 6 пар коричневих, 3 пари чорних та 5 пар сірих. Скільки рукавичок треба вибрати з шафи навмання, щоб серед них обов’язково було: а) по одній парі кожного кольору; б) 1 пара якогось кольору? Варіант 2 1. Магазин першого дня продав половину сувою тканини та ще 5 м, другого дня половину того, що залишилося та ще 3 м, третього — половину нового залишку та ще 2 м. Після цього в сувої залишилося 1 м тканини. Скільки метрів тканини було в сувої спочатку? 2. У шухляді лежали кульки, які відрізнялися одна від одної тільки кольором: 12 жовтих, 15 червоних, 10 білих, 6 сірих і 7 чорних. Скільки кульок навмання треба вибрати з шухляди, щоб серед них обов’язково були: а) 6 червоних; б) по 4 кульки кожного кольору; в) 5 кульок одного якогось кольору? 3. У шафі на поличці поштучно лежали шкарпетки. Всі вони відрізнялися тільки кольором: 9 пар жовтих, 4 пари чорних та 7 пар сірих. Скільки шкарпеток треба вибрати із шафи навмання, щоб серед них обов’язково було: а) по 1 парі кожного кольору; б) 2 пари одного якогось кольору? III. Підсумок Заняття | |
| |
Переглядів: 2145 | |
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Виготовлення аплікації |
Лікарські рослини |
Тварини «живого куточка», хатні улюбленці |
Народні іграшки з глини |
Природа Кримських гір |
Всього коментарів: 0 | |