Завдання на повторення

ЗАНЯТТЯ 22

Тема: Завдання на повторення

Мета: удосконалювати вміння учнів розв’язувати логічні задачі з кінця (два види) та логічні задачі на планування найгіршого варіанта (два види); розвивати увагу, логічне мислення.

Обладнання: підручник, зошит.

Хід Заняття

I. Організація учнів до Заняття

II. Розвиток логічного мислення

Логічні квадрати

Завдання: знайти закономірність і заповнити квадрати.

III. практичне закріплення вивченого матеріалу

 Інтерактивна гра «Розсип задач»

Завдання на повторення «Перевір себе» подаються в посібнику як матеріал для підготовки до контрольної роботи з розділу «Планування дій». Пропонуємо учням серед завдань 1—6 (С. 44) обрати й розв’язати ті, з якими вони можуть впоратися самостійно.

Розв’язання завдань

1. 1) (0 + 2) х 2 = 4 (ц.) — було перед початком третього дня.

2) (4 + 2) х 2 = 12 (ц.) — було перед початком другого дня.

3) (12 + 1) х 2 = 26 (ц.)

Відповідь: мама залишила дівчинці 26 цукерок.

2.

Права кишеня Ліва кишеня

 2020

 1030

 2515

3. а) 7 + 9 + 2 = 18 (ц.)

б) 9 + 7 + 2 = 18 (ц.)

в) 2 х 3 + 1 = 7 (ц.)

4. Ні.

5. Дії треба виконувати в такій послідовності: 7, 1, 6, 5, 3, 2, 4.

6. 5 + 4 + 3 + 2 + 1 = 15 рукостискань.

Діти міркують так: перша особа обміняється рукостисканнями з п’ятьома іншими (5 рукостискань). Друга особа обміняється рукостисканнями з чотирма іншими, бо з першою вона вже обмінювалася рукостисканнями тощо.

IV. Підсумок Заняття

—З якими задачами ви впоралися легко і швидко?

— Які не змогли розв’язати?

ЗАНЯТТЯ 23

Тема: Контрольна робота

Мета: перевірити вміння розв’язувати логічні задачі з кінця (один вид) та логічні задачі на планування найгіршого варіанта (два види). Обладнання: картки із завданнями, зошит.

Хід Заняття

I. Організація учнів до Заняття

II. Робота над завданнями контрольної роботи

Варіант 1

1. Господарка продавала на ринку яблука. Першому покупцеві було продано половину всіх яблук та ще 4. Другому — половину залишку та ще 3 яблука, а третьому — половину нового залишку й останні 2 яблука. Скільки яблук було у господарки спочатку?

2. У шухляді лежали олівці однакового розміру, які відрізнялися один від одного тільки кольором: 7 зелених, 5 рожевих, 10 коричневих, 8 синіх. Скільки олівців треба навмання вибрати з шухляди, щоб серед них обов’язково були:

а) 4 коричневі;

б) по 3 олівці кожного кольору;

в) 4 олівці одного кольору?

3. У шафі на поличці поштучно лежали рукавички. Всі вони були однакові за розміром і вирізнялися тільки кольором; 6 пар коричневих, 3 пари чорних та 5 пар сірих. Скільки рукавичок треба вибрати з шафи навмання, щоб серед них обов’язково було:

а) по одній парі кожного кольору;

б) 1 пара якогось кольору?

Варіант 2

1. Магазин першого дня продав половину сувою тканини та ще 5 м, другого дня половину того, що залишилося та ще 3 м, третього — половину нового залишку та ще 2 м. Після цього в сувої залишилося 1 м тканини. Скільки метрів тканини було в сувої спочатку?

2. У шухляді лежали кульки, які відрізнялися одна від одної тільки кольором: 12 жовтих, 15 червоних, 10 білих, 6 сірих і 7 чорних. Скільки кульок навмання треба вибрати з шухляди, щоб серед них обов’язково були:

а) 6 червоних;

б) по 4 кульки кожного кольору;

в) 5 кульок одного якогось кольору?

3. У шафі на поличці поштучно лежали шкарпетки. Всі вони відрізнялися тільки кольором: 9 пар жовтих, 4 пари чорних та 7 пар сірих. Скільки шкарпеток треба вибрати із шафи навмання, щоб серед них обов’язково було:

а) по 1 парі кожного кольору;

б) 2 пари одного якогось кольору?

III. Підсумок Заняття

Категорія: Логіка | Додав: SYLER (13.02.2014)
Переглядів: 2106 | Рейтинг: 0.0/0
Правила користування громадським транспортом
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм...
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма...
А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок теми
Охорона природного довкілля
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]