Урок 109 Тема. Складання таблиці ділення на 4. Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 4Мета: опрацювати таблицю ділення на 4; навчати учнів порівнювати задачі на ділення на рівні частини і на вміщення. Обладнання: таблиці усних обчислень, предметні малюнки, таблиця ділення на 4, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Пояснити розв’язання задачі № 817. 2) Замінити умову задачі так, щоб вона стала складеною. 3) Пояснити розв’язання задачі № 818. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 21 : 3 + 18 4 · 9 + 15 18 : 3 – 5 4 · 9 + 4 18 : 3 + 34 12 : 2 + 16 Картка 2 Порівняти. 5 + 2 __ 2 · 5 4 · 7 __ 3 · 7 12 : 2 __ 12 : 3 18 : 3 __ 18 : 2 Картка 3 Обчислити. 4 · 9 + 5 3 · 8 – 12 12 : 2 + 7 4 · 4 + 16 3 · 3 + 8 4 · 7 + 15 Картка 4 Розв’язати задачу. Один учень розв’язав 4 стовпчики прикладів по 4 у кожному, другий — стільки ж. Скільки прикладів розв’язали обидва учні? 3. Усні обчислення 1) Математичний диктант. • Добуток чисел 4 і 8; • добуток чисел 3 і 7; • частка чисел 18 і 3; • частку чисел 27 і 3 збільшити на 9; • від 45 відняти добуток чисел 3 і 7; • до 67 додати частку чисел 3 і 3. 2) Гра «Будь уважним». Напиши поряд цифри: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. З’єднай їх знаками «+» або «–» так, щоб вийшло 40. 3) Вгадай! Які числа треба поставити в порожні клітинки? 1 2 3 3 6 9 4) Порівняй ряди чисел. Порівняйте ці чотири ряди і знайдіть серед них зайвий ряд. Чим він відрізняється від інших? II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовчі вправи Виконання завдання № 819. 2. Складання таблиці ділення на 4 На дошці таблиця множення числа 4. Учні по черзі називають відповідні приклади ділення на 4. Учитель записує їх на дошці, а учні записують їх у зошитах. 3. Первинне закріплення 1) Виконання завдання № 820. 2) Розв’язання прикладів № 821. 3) Усне розв’язання задач № 822, № 823. III. Розвиток математичних умінь 1. Самостійна робота 1 варіант розв’язує приклади № 824 (верхній рядок); 2 варіант розв’язує приклади № 824 (нижній рядок). 2. Перевірка роботи 3. Фізкультхвилинка 4. Розв’язання задачі № 825 На дошці скорочений запис задачі. I. — 20 к. } II. — 16 к. розклали в 4 к. по ? к. — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Про що дізнаємося потім? — Яку дію треба виконати? IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 137 № 826, № 827. | |
| |
Переглядів: 3775 | |
В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В.... |
Висівання насіння квітів у відкритий ґрунт |
Панно для класної кімнати |
Взаємозв’язок частин із цілою формою. Практична робота «Ліплення тварини» |
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к... |
Всього коментарів: 0 | |