💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Щоб бути здоровим і все встигати робити

УРОК 3

Тема. Щоб бути здоровим і все встигати робити

Мета: уточнити і розширити поняття «режим дня»; з'ясувати значення систематичного дотримування режиму дня, правильного розподілу свого часу; формувати у другокласників знання про людину, її дух і тіло; вчити спостерігати і милуватися природою; удосконалювати техніку читання; сприяти розвитку усного мовлення.

Обладнання: віршик для фізкультхвилинки, записаний на дошці.

Хід уроку

І. Організаційний момент

(Учень читає вірш.)

Допитливим, цікавим будь,

Та тільки не байдужим.

В Країну знань велику путь

Долай уперто, друже.

Урок — це країна знань, будьте ж допитливими, цікавими, але тільки не байдужими.

Щоб прогнати лінь, байдужість, зробимо зарядку.

II. Фізкультхвилинка

Щось не хочеться сидіти,

Треба трохи відпочити.

Руки вгору, руки в боки

І зроби чотири кроки.

Вище руки підніміть

І спокійно опустіть.

Розведіть їх в сторони.

Плесніть діти кілька раз,

За роботу — все гаразд!

III. Ознайомлення з темою та метою уроку

Сьогодні дуже відповідальний урок, бо ми будемо говорити про знання і здоров'я.

Підсумки фенологічних спостережень за тиждень.

1. Діти І групи розповідають, якою була погода. Всі перевіряють у своїх календариках.

2. — Звертаю вашу увагу на стенд «Я і Природа»: хто знайшов якісь цікавинки в природі, може розповісти про них, а також пропозиції щодо обережного ставлення до всього живого. (Діти розповідають про своі відкриття.)

IV. Перевірка домашнього завдання

1. Бесіда.

а) Хто живе в Україні?

б) Як одним словом можна назвати усіх нас? Хто такі громадяни України?

в) Яка професія найголовніша? Доведіть.

г) Що значить «грамотний — видющий і на все тямущий»?

2. Тест «Щоб бути здоровим і встигати все робити».

а) Щоб встигнути зробити все, що запланував треба...

— багато рухатися;

— дотримуватися режиму дня;

— багато спілкуватися.

б) Щоб здоров'я було міцним, треба...

— подружити зі спортом;

— більше спати;

— добре їсти;

в) Першу допомогу може надати...

— книга;

— аптека;

— бинт.

3. Розповідь учнів.

Учні розповідають про славетних українців.

4. Ситуативне завдання.

У Андрійка постава правильна, а Сашко сутулий, горбиться. Чому? Яких правил не додержувався Сашко?

У. Робота над новою темою

Проблемне питання.

— Чому треба бути здоровим? (Діти діляться своїми міркуваннями.)

Здоров'я — це великий дар не тільки для самої людини, а здоров'я кожного має вирішальне значення і для розвитку всього суспільства. Недарма давні римляни казали, що у здоровому тілі — здоровий дух.

Треба все робити для того, щоб бути завжди здоровим.

Тільки здорова людина все може.

VI. Закріплення нової теми

Без здоров'я немає щастя! Іноді діти наче навмисне все роблять для того, щоб загубити своє здоров'я. Вони набувають поганих звичок, які негативно впливають на здоров'я.

(У кожного на парті лежить аркуш, де записана певна ситуація. Учні розв'язують їх вдвох. На відповідь 5 хвилин.)

Що буде, якщо:

а) на перерві учні будуть кричати, а не спокійно розмовляти;

б) під час письма низько нахилятися над зошитом;

в) пізно лягати спати;

г) у неділю цілий день лежати на дивані і дивитись телевізор;

д) почнуть курити цигарки.

Досі ми говорили про фізичне здоров'я, здоров'я тіла. Але у кожної людини є ще й духовне здоров'я, без якого не можна прожити. Духовне здоров'я — це добра думка, весела вдача, доброта, мудре слово, любов до ближнього, світла мрія. Якщо людина доброзичлива, весела, життєрадісна, добра, світла, то вона здорова, у неї немає злості, жорстокості, не буває поганого настрою, вона не буває сердитою, злою. Отже — вона духовно здорова, а це дуже важливо! Бо недаремно ж кажуть: як на душі, так і на тілі. Запам'ятайте, що духовне здоров'я відіграє велику роль для фізичного здоров'я. Хочеш бути здоровим — будь веселим, життєрадісним, добрим, люблячим, доброзичливим, не вживай поганих слів.

VII. Домашнє завдання

Записати прислів'я про здоров'я.

VIII. Підсумок уроку

Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (24.10.2013)
Переглядів: 2711 | Рейтинг: 0.0/0
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain...
Правила поведінки за столом
Догляд за одягом та взуттям. Послідовність дій під час зав’язування шнурків н...
Колірний і тональний контраст як засіб виділення об’єкта зображення. Малюнок ...
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]