Заняття 17 Тема: Завдання на повторення Мета: удосконалити вміння розв’язувати два види задач на планування найгіршого варіанта; тренувати вміння стисло та чітко висловлювати свої думки; навчати слухати й чути одне одного; розвивати творче мислення. Обладнання: підручник, зошит, таблиці для графічних вправ, календарі на кожного учня, палички. Хід Заняття I. Організація учнів до Заняття II. розумова розминка Графічні вправи 1. У Петрика на 2 цукерки більше, ніж у Сергійка. Запиши у таблицю числа, яких не вистачає. Петрик 7482 50 Сергійко 5 1520 31 19 2. У Сашка і Миколки разом 47 зошитів. Закінчи таблицю, в якій показано, скільки зошитів може мати кожний з хлопчиків. Сашко01 Микола 47 46 3.У Петрика і Юрка разом 30 горіхів. Скільки горіхів у кожного? Розглянь різні випадки та заповни таблицю. Петрик 8 Юрко 20 4. Дізнайся, в якому місяці народився кожен з учнів нашого класу, і познач точками на графі: скільки дітей народилося в січні, скільки — в лютому і т. ін. Січень Лютий Березень Квітень Травень Червень Липень Серпень Вересень Жовтень Листопад Грудень 5. За одну хвилину серце людини перекачує 6 л крові. Скільки літрів крові перекачає серце за 5 хв? 10 хв? 30в? 45 хв? 1 год? Заповни таблицю. 1 хв 5 хв 10 хв 30 хв 45 хв 1 год доба 6 л III. практичне закріплення вивченого матеріалу Навчальний «Мозковий штурм» Завдання 1, 2 (С. 35) Учні самостійно ознайомлюються з умовою задач. Перший етап. Створення банку ідей. Головна мета — видати якомога більше можливих рішень. Учні пропонують різні варіанти розв’язку задачі. Вчитель за допомогою учнів-по-мічників записує всі варіанти на дошці. Другий етап. Аналіз ідей. Усі висловлені ідеї учні розглядають критично. При цьому дотримуються основного правила: у кожному припущенні бажано знайти щось корисне, раціональне зернятко. Фіксуються помилки. Третій етап. Обробка результатів. Обирається найбільш раціональний варіант розв’язання задачі. Завдання 1 а) Найгірший варіант такий: виймаємо спочатку всі олівці, окрім чорних, а потім — 5 чорних. У завданні в) виймаємо по 2 олівці кожного кольору (різних кольорів — 6), а потім — ще один олівець. Завдання 2 а) Найгірший варіант такий: усі чотири двох заданих кольорів на одну ногу (праву чи ліву), а потім — ще один чобіток до пари якогось кольору. Колективна робота Завдання 3 Гра-тренінг з календариками — Скільки місяців має рік? — Які місяці мають найбільшу кількість днів? — Як вирахувати кількість днів у році? Завдання 4 (С. 36) Відповідь. Якби щомісяця святкували свій день народження по 3 учні, то в класі було б 3 х 12 = 36 учнів. Отже, серед них виявилося 4 учні, які народилися одного й того ж місяця. Завдання 5 Діти будують доведення так: якщо щодня протягом року є тільки по одному учневі, які святкують свій день народження, то в школі має бути не більше, ніж 365 учнів (за кількістю днів у році). Але, за умовою задачі, у школі вчаться 370 учнів, то знайдуться два, які святкують свій день народження в один і той же день. Завдання 6 IV. розвиток уваги учнів Завдання 7 Завдання 8 Відповідь. Ні. V. Підсумок Заняття — Які труднощі ви відчували під час роботи на занятті? | |
| |
Переглядів: 1784 | |
Що можна навчитись самому |
В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» В. Нестайко «Руденький» |
Елементарне поняття про театральне мистецтво. Практична робота «Художник у те... |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення |
Всього коментарів: 0 | |