💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Аналіз контрольної роботи

ЗАНЯТТЯ 24

Тема: Аналіз контрольної роботи

Мета: проаналізувати помилки, допущені в контрольній роботі, з’ясувати причини помилок; вдосконалювати вміння розв’язувати логічні задачі з кінця (два види), логічні задачі з кінця (два види) та логічні задачі на планування найгіршого варіанта (два види).

Обладнання: зошит, файли з таблицями, маркери.

Хід Заняття

I. Організація учнів до Заняття

II. Логічне комбінування

Завдання. Із трьох різних (крім нуля) цифр утвори всі можливі варіанти трицифрових чисел. Скільки їх?

1, 2, 3

Відповідь. 123, 132, 213, 231, 312, 321 (шість).

Завдання. Із чотирьох різних цифр утвори всі можливі варіанти чотирицифрових чисел.

Відповідь. Усього 24 числа (6 х 4 = 24).

1234, 1243, 1342, 1423, 1432, 2134, 2143, 2314, 2341, 2413, 2431, 3124, 3142, 3214, 3241, 3412, 3421, 4123, 4132, 4213, 4231, 4312, 4321.

Завдання. Не записуючи чисел, поміркуй, скільки п’ятицифрових чисел можна утворити з п’яти різних (крім нуля) цифр.

Відповідь. 120 чисел (24 х 5 = 120).

III. Аналіз помилок, допущених у контрольній роботі

Варіант 1

1. 1) (0 + 2) х 2 = 4 (ябл.) — залишилося після другого покупця.

2) (4 + 3) х 2 = 14 (ябл.) — залишилося після першого покупця.

3) (14 + 4) х 2 = 36 (ябл.)

Відповідь. 36 яблук було у господарки спочатку.

2. а) 7 + 5 + 8 + 4 = 24 (ол.)

б) 10 + 8 + 7 + 3 = 28 (ол.)

в) 3 х 4 + 1 = 13 (ол.)

3. а) (16 + 5) х 2 + 3 + 1 = 26 (р.)

б)6 + 3 + 5 + 1 = 15 (р.)

Варіант 2

1. 1) (1 + 2) х 2 = 6 (м.) — залишилося після закінчення другого дня.

2) (6 + 3) х 2 = 18 (м) — залишилося після закінчення першого дня.

3) (18 + 5) х 2 = 46 (м)

Відповідь. 46 м тканини було в сувої спочатку.

2. а) 12 + 10 + 6 + 7 + 6 = 41 (к.)

б) 15 + 12 + 10 + 7 + 4 = 48 (к.)

в) 4 х 5 + 1 = 21 (к.)

3. а) (9 +7) х 2 + 4 + 1 = 37 (шк.)

б)9 + 4 + 7 + 1 + 1 + 1 + 1 = 24 (шк.)

Додаткове завдання № 18 (С. 70).

IV. Підсумок Заняття

Категорія: Логіка | Додав: SYLER (13.02.2014)
Переглядів: 1556 | Рейтинг: 0.0/0
Розповідь Мудрунчика або інформаційні процеси
У світі чарівної казки. Урок позакласного читання
Охайність й особиста гігієна першокласників: як пра­вильно вмиватися, купатис...
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться»
Наш вернісаж
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]