УРОК 135 Тема: Перевірна робота № 6Мета: перевірити знання за темою «Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток», вміння розв'язувати задачі, рівності і нерівності; виховувати культуру оформлення письмових робіт. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Усна лічба 1 Гра «Математичний баскетбол» — Міккі-Маус грав у баскетбол. Він забив тільки ті м’ячі, біля яких знаходяться приклади, різниця яких дорівнює 6. Обчисліть приклади та дізнайтеся, які м’ячі забив Міккі-Маус. 2 Гра «Лабіринт» Учитель малює на дошці лабіринт. — Допоможіть ведмежаті дістатися до барильця з медом. Йому потрібно пройти через двоє воріт, одні з яких розташовані у великому колі, інші — у маленькому. III. Контроль знань 1 Математичний диктант (для обох варіантів) • Збільши 23 на 16. • Зменши 76 на 6. • Знайди суму чисел 52 і 40. • Зменшуване — 74, від’ємник — 50, знайди різницю. • Дізнайся, на скільки 16 більше, ніж 9. • Запиши, скільки хвилин в одній годині. • На скільки сантиметрів 1 м більше, ніж 1 см? • На скільки копійок одна копійка менша, ніж одна гривня? • Запиши вираз і знайди його значення. а) До 65 додай різницю чисел 40 і 10; б) від числа 80 відніми суму чисел 13 і 7. 2 Розв'яжи задачу 1 варіант Брат вирізав 7 сніжинок, а сестра — 5 сніжинок. Найгарніших 8 сніжинок вони віднесли до школи. Скільки сніжинок у них залишилося? 2 варіант В одному відрі 8 л води, в іншому — 6 л. На поливання квітів витратили 10 л. Скільки літрів води залишилося? 3 Випиши тільки правильну рівність і нерівність 1 варіант 46 + 20 < 56 + 20 90 - 40 > 90 - 30 40 + 60 = 60 + 40 4 4 Розв'яжи приклади 1 варіант 75 + 20 63 + 16 2 варіант 59 - 4 87 - 6 60 + 36 40 + 27 87 - 50 78 - 45 2 варіант 76 - 20 = 86 - 30 37 + 10 > 50 - 10 60 - 10 < 60 - 20 42 + 17 43 + 20 96 - 82 95 - 40 5 Додаткове завдання Від числа 88 відняли задумане число і отримали 55. Знайди задумане число. ● Офтальмологічна пауза IV. розгадування ребусів, виконання логічних завдань 100лиця про100 40а Кі100чка 100вп По100вий • Три дівчинки — Тетянка, Катруся і Маринка — займаються у трьох різних гуртках — вишивки, танців і хорового співу. Катруся не знайома з дівчинкою, що займається танцями. Тетянка часто ходить у гості до дівчинки, що займається вишивкою. Подружка Катрусі —Маринка, — хоче наступного року додати до своїх захоплень заняття співом. Хто з дівчаток чим займається? Танці Вишивка Хор Катруся -- + Тетянка +- - Маринка -+ - • Мишко, Миколка і Настя вирішили допомогти мамі зібрати врожай — смородину, аґрус і вишню. Кожен з них збирав щось одне. Хто що збирав, якщо відомо, що найбільше було зібрано смородини, Мишко не збирав аґрус, а Мишко і Миколка вдвох набрали ягід менше, ніж Настя? Смородина Аґрус Вишня Мишко - - + Миколка - + - Настя + - - V. Підбиття підсумків. Рефлексія — Чи з усіма завданнями вам удалося впоратися? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1606 | |
Це цікаво знати |
Весняні свята. Великдень |
Г. Демченко «Калинка». Загадки |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 25 |
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран... |
Всього коментарів: 0 | |