Завдання на повторення

ЗАНЯТТЯ 8

 Тема: Завдання на повторення

 Мета: удосконалити вміння складати складні судження зі сполучниками якщо..., то, використовуючи прості судження, а також за малюнком; визначати істинність і хибність складного судження зі сполучниками якщо..., то; розв’язувати задачі за допомогою методів припущення і вилучення; доводити власні думки.

 Обладнання: підручник, зошит, палички.

Хід Заняття

I. Організація учнів до Заняття

II. розвиток логічного мислення

Завдання з паличками

 1.«Будинок»

Перекласти дві палички так, щоб будинок повернувся іншим боком.

 2.«Жук»

Жук повзе вниз. Переклади три сірники так, щоб він повз угору.

 3.«П’ять квадратів»

Переклади три палички так, щоб стало п’ять квадратів.

 4.Скласти з п’яти паличок два трикутники.

III. Самостійна робота над завданнями підручника в групах

Група 1

Завдання 1 (С. 20)

Учні спочатку визначають істинність (хибність) частин складного судження (надписуючи над частинами, відповідно — Іст. чи Х.), а потім, користуючись певним правилом, визначають істинність (хибність) всього судження.

Завдання 3

Валентині — 5 років, Віктору — 8, Галині — 13, Марині — 15.

Група 2

Завдання 2

Якщо слово відповідає на питання що робити?, що зробити?, то це слово — прикметник. Хибне судження.

Завдання 4

Папугу принесли з пташиного базару, білочку — з лісу; хом’ячка — з квартири сусідів; їжачка знайшли на вулиці; кролика — з дому.

Група 3

Завдання 7

Якщо синичка стане ведмедиком, то вона їстиме мед.

Завдання 5

Монети треба розташувати на сторонах трикутника.

Група 4

Завдання 1

Учні спочатку визначають істинність (хибність) частин складного судження (надписуючи над частинами, відповідно — Іст. чи Х.), а потім, користуючись певним правилом, визначають істинність (хибність) всього судження.

Завдання 4

Задача розв’язується методом припущення. Всі твердження в умові задачі — зі сполучниками якщо..., то. Учні роблять припущення, спираючись на правило про істинність (хибність) суджень зі сполучниками якщо... , то.

IV. розвиток уваги учнів

Завдання 6 (С. 20)

Фігура матиме такий вигляд:

 V. Підсумок Заняття

 — Яке завдання для вас виявилося найскладнішим?

Категорія: Логіка | Додав: SYLER (13.02.2014)
Переглядів: 1219 | Рейтинг: 0.0/0
Ліплення. композиція «Будиночок равлика»
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П...
А. М'ястківський «Веселочка». Є. Горева «Кольоровий віршик». Г. Тарасенко...
Школа ввічливості. Гостини
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]