💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Завдання на повторення

Заняття 28

Тема: Завдання на повторення

Мета: удосконалити вміння учнів будувати умовиводи; перетворення й обернення; розв’язувати задачі з кінця (2 види) та задачі на планування найгіршого варіанта (два види).

Обладнання: підручник, зошит, циркуль.

Хід Заняття

I. Організація учнів до Заняття

II. розвиток логічного мислення

1. Утвори слово-поняття і вкажи його вид.

а) Улюблене слово ворони + головна карта в колоді = назва головного убору. (Картуз, конкретне поняття.)

б) Головна пісня країни + назва материка = назва навчального закладу. (Гімназія — конкретне поняття.)

в) Назва напою + назва опадів = назва фрукту. (Виноград — конкретне поняття.)

г) Назва найбільшої річки у світі. (Ніл — одиничне поняття.)

д) Радість — мир = війна. (Горе — абстрактне поняття.)

2. Бабусі треба підсмажити 5 котлет, а на сковородні вміщується тільки 4 котлети. Кожну котлету треба смажити 5 хвилин з одного боку і 5 хвилин з іншого. За який мінімальний час можна підсмажити котлети? (15 хв.)

3) У лютому 2004 року 5 неділь, а всього — 29 днів. На який день тижня припадає 23 лютого 2004 року? (На понеділок)

4) Годинник щодоби поспішає на 3 хвилини. Його поставили точно. Через який проміжок часу стрілки годинника знову показуватимуть точний час? (240 діб)

III. Закріплення вивченого про умовивід

 «Діалог»

Завдання 1 (С. 52)

в)Треба поставити ще одне слово не перед словом є.

 Інтерактивна вправа «Колективна взаємодія»

Завдання 2

Після графічного зображення співвідношення між обсягами заданих понять учні мають скласти за допомогою цих понять судження-засновок, а потім — судження-висновок шляхом і перетворення, й обернення.

а) Усі голосні звуки є звуками.

Перетворення. Жодний голосний звук не є звуком.

Обернення. Деякі звуки є голосними.

в)Жодний голосний звук не є приголосним.

Перетворення. Всі голосні звуки є не приголосними.

Обернення. Всі не приголосні звуки є голосними.

Завдання 3 (С. 53)

Діти спочатку мають самостійно скласти за малюнком судження-за-сновок, а потім уже виконати перетворення й обернення.

б) Деякі іграшки лежать на підлозі.

Перетворення. Деякі іграшки не лежать не на підлозі.

Обернення. Деякі з тих предметів, що лежить на підлозі, є іграшками.

Завдання 4 (С.53)

Діти спочатку самостійно мають скласти судження-засновок, використовуючи матеріал з математики, а потім уже виконати перетворення й обернення. Наприклад:

а) Усі прямокутники є геометричними фігурами.

Перетворення. Жодний прямокутник не є не геометричною фігурою.

Обернення. Деякі геометричні фігури — прямокутники.

Завдання 5 (С. 54)

Діти спочатку мають самостійно перетворити хибне судження на істинне. Це й буде судження-засновок. А потім уже виконати перетворення й обернення.

 Робота в парах «Порівняй позиції»

Завдання 6

Задача на планування найгіршого варіанта.

Завдання 7(С. 54) розв’язується так:

 IV. Підсумок Заняття

Категорія: Логіка | Додав: SYLER (13.02.2014)
Переглядів: 1893 | Рейтинг: 0.0/0
Природа Українських Карпат
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур
Весняні свята. Великдень
Cтворення з кольорового паперу орнаментів геометричних та рослинних форм на з...
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]