💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Завдання на повторення

Заняття 28

Тема: Завдання на повторення

Мета: удосконалити вміння учнів будувати умовиводи; перетворення й обернення; розв’язувати задачі з кінця (2 види) та задачі на планування найгіршого варіанта (два види).

Обладнання: підручник, зошит, циркуль.

Хід Заняття

I. Організація учнів до Заняття

II. розвиток логічного мислення

1. Утвори слово-поняття і вкажи його вид.

а) Улюблене слово ворони + головна карта в колоді = назва головного убору. (Картуз, конкретне поняття.)

б) Головна пісня країни + назва материка = назва навчального закладу. (Гімназія — конкретне поняття.)

в) Назва напою + назва опадів = назва фрукту. (Виноград — конкретне поняття.)

г) Назва найбільшої річки у світі. (Ніл — одиничне поняття.)

д) Радість — мир = війна. (Горе — абстрактне поняття.)

2. Бабусі треба підсмажити 5 котлет, а на сковородні вміщується тільки 4 котлети. Кожну котлету треба смажити 5 хвилин з одного боку і 5 хвилин з іншого. За який мінімальний час можна підсмажити котлети? (15 хв.)

3) У лютому 2004 року 5 неділь, а всього — 29 днів. На який день тижня припадає 23 лютого 2004 року? (На понеділок)

4) Годинник щодоби поспішає на 3 хвилини. Його поставили точно. Через який проміжок часу стрілки годинника знову показуватимуть точний час? (240 діб)

III. Закріплення вивченого про умовивід

 «Діалог»

Завдання 1 (С. 52)

в)Треба поставити ще одне слово не перед словом є.

 Інтерактивна вправа «Колективна взаємодія»

Завдання 2

Після графічного зображення співвідношення між обсягами заданих понять учні мають скласти за допомогою цих понять судження-засновок, а потім — судження-висновок шляхом і перетворення, й обернення.

а) Усі голосні звуки є звуками.

Перетворення. Жодний голосний звук не є звуком.

Обернення. Деякі звуки є голосними.

в)Жодний голосний звук не є приголосним.

Перетворення. Всі голосні звуки є не приголосними.

Обернення. Всі не приголосні звуки є голосними.

Завдання 3 (С. 53)

Діти спочатку мають самостійно скласти за малюнком судження-за-сновок, а потім уже виконати перетворення й обернення.

б) Деякі іграшки лежать на підлозі.

Перетворення. Деякі іграшки не лежать не на підлозі.

Обернення. Деякі з тих предметів, що лежить на підлозі, є іграшками.

Завдання 4 (С.53)

Діти спочатку самостійно мають скласти судження-засновок, використовуючи матеріал з математики, а потім уже виконати перетворення й обернення. Наприклад:

а) Усі прямокутники є геометричними фігурами.

Перетворення. Жодний прямокутник не є не геометричною фігурою.

Обернення. Деякі геометричні фігури — прямокутники.

Завдання 5 (С. 54)

Діти спочатку мають самостійно перетворити хибне судження на істинне. Це й буде судження-засновок. А потім уже виконати перетворення й обернення.

 Робота в парах «Порівняй позиції»

Завдання 6

Задача на планування найгіршого варіанта.

Завдання 7(С. 54) розв’язується так:

 IV. Підсумок Заняття

Категорія: Логіка | Додав: SYLER (13.02.2014)
Переглядів: 1933 | Рейтинг: 0.0/0
Число і цифра 9. Написання цифри 9. Порівняння чисел у межах 9. Складання при...
Поняття про будову фігури людини (тулуб, голова, руки, ноги), порівняння цих ...
Весняні свята. Великдень
Текстильні матеріали. Загальні поняття про прядиво, нитки, тканини та ткацтво
Переставна властивість додавання. Задачі та вправи на засвоєння таблиць додав...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]