Заняття 28 Тема: Завдання на повторення Мета: удосконалити вміння учнів будувати умовиводи; перетворення й обернення; розв’язувати задачі з кінця (2 види) та задачі на планування найгіршого варіанта (два види). Обладнання: підручник, зошит, циркуль. Хід Заняття I. Організація учнів до Заняття II. розвиток логічного мислення 1. Утвори слово-поняття і вкажи його вид. а) Улюблене слово ворони + головна карта в колоді = назва головного убору. (Картуз, конкретне поняття.) б) Головна пісня країни + назва материка = назва навчального закладу. (Гімназія — конкретне поняття.) в) Назва напою + назва опадів = назва фрукту. (Виноград — конкретне поняття.) г) Назва найбільшої річки у світі. (Ніл — одиничне поняття.) д) Радість — мир = війна. (Горе — абстрактне поняття.) 2. Бабусі треба підсмажити 5 котлет, а на сковородні вміщується тільки 4 котлети. Кожну котлету треба смажити 5 хвилин з одного боку і 5 хвилин з іншого. За який мінімальний час можна підсмажити котлети? (15 хв.) 3) У лютому 2004 року 5 неділь, а всього — 29 днів. На який день тижня припадає 23 лютого 2004 року? (На понеділок) 4) Годинник щодоби поспішає на 3 хвилини. Його поставили точно. Через який проміжок часу стрілки годинника знову показуватимуть точний час? (240 діб) III. Закріплення вивченого про умовивід «Діалог» Завдання 1 (С. 52) в)Треба поставити ще одне слово не перед словом є. Інтерактивна вправа «Колективна взаємодія» Завдання 2 Після графічного зображення співвідношення між обсягами заданих понять учні мають скласти за допомогою цих понять судження-засновок, а потім — судження-висновок шляхом і перетворення, й обернення. а) Усі голосні звуки є звуками. Перетворення. Жодний голосний звук не є звуком. Обернення. Деякі звуки є голосними. в)Жодний голосний звук не є приголосним. Перетворення. Всі голосні звуки є не приголосними. Обернення. Всі не приголосні звуки є голосними. Завдання 3 (С. 53) Діти спочатку мають самостійно скласти за малюнком судження-за-сновок, а потім уже виконати перетворення й обернення. б) Деякі іграшки лежать на підлозі. Перетворення. Деякі іграшки не лежать не на підлозі. Обернення. Деякі з тих предметів, що лежить на підлозі, є іграшками. Завдання 4 (С.53) Діти спочатку самостійно мають скласти судження-засновок, використовуючи матеріал з математики, а потім уже виконати перетворення й обернення. Наприклад: а) Усі прямокутники є геометричними фігурами. Перетворення. Жодний прямокутник не є не геометричною фігурою. Обернення. Деякі геометричні фігури — прямокутники. Завдання 5 (С. 54) Діти спочатку мають самостійно перетворити хибне судження на істинне. Це й буде судження-засновок. А потім уже виконати перетворення й обернення. Робота в парах «Порівняй позиції» Завдання 6 Задача на планування найгіршого варіанта. Завдання 7(С. 54) розв’язується так: IV. Підсумок Заняття | |
| |
Переглядів: 1882 | |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Cтворення з кольорового паперу орнаментів геометричних та рослинних форм на з... |
Про доброту і милосердя. Ніхто не має права ображати людину |
Робота з папером. Декоративна аплікація |
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком |
Всього коментарів: 0 | |