Урок позакласного читання за казкою Дж. Якобза "Мишка та її хвіст"
Конспект уроку домашнього читання
з англійської мови для 4 класу Тема: Урок домашнього читання за казкою Джозефа Якобза «Мишка та її хвіст». Мета: удосконалювати техніку читання автентичних текстів; розвивати та формувати навики письма та перекладу іноземною мовою; навчати учнів плідно працювати у парах; розвивати вміння допомагати один одному; прививати інтерес до читання іноземної літератури та позитивне ставлення до культурних надбань інших народів. Перебіг уроку І. Організаційний етап. 1. Привітання. Dear pupils! I would like to say “Good morning” to you on this sunny and nice day. I missed you and was waiting impatient for our lesson. How do you feel today? Are you in good mood? Would you like to have an interesting work? 2. Оголошення теми та мети уроку. We’ll read a very interesting story. It was written by Joseph Jacobs. After reading we’ll speak about this story and solve different task. ІІ. Основна частина уроку. 1. Підготування учнів до читання. 1) Prereading. Учитель звертає увагу на лексичні одиниці та вирази, які можуть бути незрозумілими для учнів, допомагає їм при перекладі. 2) Reading. Учні знайомляться з текстом і вибірково перекладають цікаві та важливі фрагменти ( текст казки можна знайти за посиланням http://www.authorama.com/english-fairy-tales-37.html ).Вчитель контролює правильність вимови та перекладу. 3) Working on the text. 1. Write down the words. ________________ ______________ ______________ _____________ 2. Read and match. 1. Farmer a) Get me a big knife and I shall give you some meat. 2. Cow b) Bring me some milk and I shall give you a tail. 3. Butcher c) Get me some meat and I shall give you some grass. 4. Cat d) Get me some grass and I shall give you some milk. 3. Translate the words into English. Хвіст ____________________ Приносити ________________ Трава _____________________ Ніж _______________________ Кусати ____________________ М’ясник ___________________ Спіймала ___________________ Давати ______________________ 4. Fill in the missing letters. F__rmer Kitc__en Mo__se T__il C__w Gra__s __nife But__her M__at Cau__ht 5. “Jumbled letters” Merfar ______________ Cherbut _____________ Kenchit _____________ Sarsag ______________ Finek _______________ Seumo ______________ 6. Put in the right order. The mouse went to the butcher. The mouse went to the cow. The mouse went to the farmer. 7. Answer the questions. 1) What did a cat do? 2) Where had a mouse to go to get its tail? 3) What did the cow ask for milk? 4) What did the farmer ask for grass? 5) What did the butcher say to mouse? ІІІ. Завершальний етап уроку. 1. Завдання додому. Виписати та вивчити усі незнайомі слова. Вміти переказувати казку. Намалювати ілюстрації до епізодів, які сподобалися найбільше. 2. Підсумки уроку. I hope you liked our today’s lesson. Which person from this story did you like/didn’t like? You can read this fairy tail one more time and paint some pictures for the most amazing episodes. Thank you for your active work. | |
| |
Переглядів: 897 | |
Природа Українських Карпат |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"» |
У світі чарівної казки. Урок позакласного читання |
Лічба в межах 20. Таблиці додавання й віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Поня... |
Всього коментарів: 0 | |