Урок 60 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви к ("ка"), складів та слів із неюМета: вчити учнів писати рядкову букву к ("ка"), склади, слова з нею, поєднувати її з вивченими літерами; продовжувати формувати вміння аналізувати складові елементи, порівнювати з вивченими літерами, виробляти навички звуко-складових моделей слів; збагачувати словниковий запас дітей; розвивати мовлення, вміння зіставляти графічну форму друкованих і рукописних букв; дрібну моторику руки; виховувати старанність під час письма. Обладнання: каса букв; картки з друкованими і рукописними буквами; фішки для звукових моделей; робочий зошит; плакат "Правильно сиди під час письма"; малюнки до загадок; маски (мишка, жабка, зайчик); предметні малюнки. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань 1 Читання вірша вчителем Казок чимало є на світі - І веселих, і сумних. Хіба зможемо прожити Ми без них? Казка стукає у двері - Привітаємо її. Казко, казко, ти з'явись! Казко, казко, розкажись! 2 Інсценізація уривка казки Підготовлені заздалегідь учні інсценізують уривок казки "Рукавичка" (розмова мишки, жабки та зайчика). - Уривок з якої казки ви щойно переглянули? 3 Складання звукової моделі слова рукавичка - Які звуки в цьому слові повторюються? - Який з них є приголосним? - Якою буквою він позначається на письмі? - Назвіть героїв казки, в назвах яких зустрічається буква к ("ка"). - Як ви вважаєте, яку букву ви будете сьогодні вчитися писати? III. Повідомлення теми і завдань уроку - Сьогодні ви будете вчитися писати рядкову букву к ("ка"), її складові елементи, поєднувати її з іншими буквами. А також ознайомитеся зі словами, що мають кілька значень. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Демонстрування зразка букви 2 Порівняння друкованої й рукописної малої букви к ("ка") 3 Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку і розміщувати зошит під час письма o Правила сидіння за партою o Розміщення зошита на парті o Вправи для розвитку м'язів руки o Як тримати ручку під час письма 4 Пояснення написання рядкової букви к ("ка") - Рядкова буква к ("ка") складається з трьох елементів: прямої короткої лінії і двох кривих. Алгоритм написання рядкової букви к ("ка") 1. Від верхньої рядкової лінії, ведемо коротку пряму вниз на себе до нижньої рядкової лінії -? 2. Другий елемент починаємо писати на відстані, що дорівнює половині робочого рядка трохи нижче верхньої рядкової лінії -? 3. Заокруглюємо, торкаючись верхньої рядкової лінії 4. Ведемо вниз до середини робочого рядка -? 5. Повертаємо вліво і ведемо до середини першого елемента -? 6. Не відриваючи руки, ведемо праворуч по писаному до того місця, де другий елемент піднімається вгору -? 7. Ведемо вниз до нижньої рядкової лінії -? 8. Торкаючись нижньої рядкової лінії, заокруглюємо вправо -? 9. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка - Пишемо під рахунок раз, два-і, і-три-і. 5 Письмо елементів рядкової букви к ("ка") у повітрі, на дошці, в зошиті 6 Письмо букви в повітрі, в зошиті - Розгляньте малюнки. У назвах яких предметів зустрічається буква к ("ка")? Корова, літак, дерево, мак, кінь, сонце, кіт, собака, лев. - Зачитайте слова, у яких буква к ("ка") вимовляється пом'якшено Фізкультхвилинка 7 Письмо буквосполучення кл та складу ка 8 Письмо слів килим, калина - У якому слові більше складів? Чому? 9 Письмо слів коло, коса - До якого слова підходить подана звуко-складова модель? На дошці вчитель записує звуко-складову модель до слова коса. - Заглянемо до нашого "словничка-сундучка" і пояснимо значення слова коса. Коса - сільськогосподарське знаряддя для косіння трави у вигляді вузького зігнутого леза, прикріпленого до дерев'яного держака. Коса - сплетене волосся. Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика) 10 Письмо слова мак - Змініть першу літеру в слові, щоб утворились нові слова: мак, лак, бак, рак. - Згадайте назву тексту, у якому йшлося про сокола. - Як Миколка кликав птаха? V. Узагальнення вивченого Робота в парах. Гра "Хто більше?" - Знайдіть на малюнку предмети, у назвах яких зустрічається літера к ("ка"). Назвіть їх кількість. VI. Підсумок уроку - Яку букву ви вчилися писати сьогодні на уроці? - Напишіть її на дошці. - Який звук вона позначає на письмі? - Яке слово, що писали на уроці, має два значення? - Сьогодні на уроці звучало ще слово, що має кілька значень. Спробуйте його назвати. Здогадалися? 2 "Словничок-сундучок" Ключ - металевий пристрій спеціальної форми для замикання та відмикання замка. Ключ - ряд птахів, які летять один за одним, утворюючи гострий кут. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2985 | |
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці» |
Жителі зоопарку, виліплені з пластиліну |
Значення повітря для живої природи |
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я... |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Всього коментарів: 0 | |