Погода та природа. Feste und Jahreszeiten
План-конспект уроку з німецької мови у 4-б класі з теми «Погода та природа.Feste und Jahreszeiten»
Мокрицької О.В. Тема: Погода та природа. Feste und Jahreszeiten Цілі: навчальна: формувати предметні компетентності з іноземної мови: фонологічну (навчати та відпрацьовувати правильну вимову іншомовних слів); лексичну (відпрацювати вживання вивчених лексичних одиниць і активізувати їх в мовленні); граматичну (правильне написання слів з артиклями та порядок слів у німецькому реченні); удосконалювати навички читання учнів; навчати застосовувати отримані знання на практиці (під час виконання вправ та розповіді про погоду та пори року); перевірити рівень знань під час читання, виконання граматичних вправ, діалогічного та монологічного мовлення. розвиваюча: розвивати ключові компетентності учнів: полікультурну, соціальну, здоров’язберігаючу, саморозвитку та самоосвіти; комунікативну – розвивати культуру спілкування, розвивати уміння висловлювати свої думки німецькою мовою, розвивати діалогічне та монологічне мовлення учнів. виховна: виховувати культуру спілкування учнів, інтерес до країни, мова якої вивчається, виховувати почуття любові та бережливе ставлення до природи. Тип уроку: урок застосування знань, умінь та навичок Форми роботи: індивідуальна, робота в парах. Обладнання уроку: підручник, робочий зошит, картки із завданнями, аудіо запис, малюнки природи. План уроку: І. Орієнтація, мотивація діяльності. ІІ. Цілепокладання. 1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку; 2. Мотивація навчальної діяльності; 3. Визначення очікуваних результатів. ІІІ. Цілереалізація. 1. Перевірка домашнього завдання; відтворення й коригування опорних знань, умінь та навичок, необхідних для самостійного виконання практичних завдань уроку. 2. Повторення граматики – вживання артиклів та порядок слів у реченні (виконання вправ у зошиті та на картках) 3. Фізкультпауза 4. Робота з текстом у підручнику: А) відпрацювання читання тексту Б) відпрацювання правильної побудови речень в німецькій мові. 5. Узагальнення та систематизація учнями результатів роботи ІV. Рефлексивно – оцінюючий 1. Підведення підсумків уроку 2. Повідомлення домашнього завдання 3. Рефлексія 4. Цінування, оцінювання Хід уроку І. Орієнтація, мотивація навчальної діяльності Яка тема нашого сьогоднішнього уроку? Отже сьогодні ми з вами поговоримо про погоду та природу. Ми вже добре вивчили цю тему і сьогодні на уроці перевіримо знання на практиці: повторимо всі вивчені слова з теми, ви розкажете яка погода сьогодні та опишете природу на малюнках. А також ми згадаємо пори року та місяці. А як ви думаєте, для чого нам потрібно вивчати цю тему? (щоб вміти розказати, запитати, поговорити про погоду, вміти описати пори року, на основі почутого прогнозу погоду вміти зорієнтуватися та правильно скласти плани на день чи під час подорожі.). ІІ. Цілепокладання Для того, щоб учні краще засвоїли необхідність вивчення теми «Погода та природа», їм пропонується скласти асоціативну схему. Що ви уявляєте, коли ми говоримо про погоду та природу, які асоціації у вас виникають? Які слова ви можете пов’язати з темою «Погода та природа»? (Учні складають асоціативну схему за допомогою вчителя). Сьогодні на уроці ми повторимо лексику з теми «Погода та природа», виконаємо вправи, опишемо погоду надворі, а також на малюнках, а також згадаємо граматичний матеріал – вживання артиклів у німецькій мові з назвами місяців та пір року і порядок слів у німецькому реченні. Все це допоможе вам краще орієнтуватися в цій темі, в будь-якій ситуації вміти описати погоду надворі та правильно виконати домашнє завдання для наступного уроку. ІІІ. Цілереалізація 1. Перевірка домашнього завдання; відтворення й коригування опорних знань, умінь та навичок, необхідних для самостійного виконання практичних завдань уроку. Давайте з вами повторимо правильну вимову вивчених слів (учні повторюють правильну вимову слів за вчителем та за аудіо записом). Потім вчитель перевіряє рівень та правильність засвоєння учнями слів усно та письмово (учні виходять до дошки та заповнюють пропуски у словах необхідними буквами). Вдома вам треба було виконати наступне завдання – прочитати та перекласти текст про пори року, заповнити пропуски в ньому, а на високий рівень – вивчити розповідь про пори року (учні читають текст уже з заповненими пропусками, а на високий рівень – розповідають по кілька речень про кожну пору року) Молодці! Ви дуже добре впоралися із завданням! 2. Повторення граматики – вживання артиклів та правильна побудова речень в німецькій мові (виконання вправ під контролем та за допомогою вчителя). Давайте з вами згадаємо як вживаються артиклі в німецькій мові разом з назвами пір року та місяцями. (учні проговорюють правило та виконують завдання у зошитах та додатково – на картках)А для чого нам потрібно знати вживання артиклів та порядок слів? (щоб правильно, без помилок писати, читати та говорити). Учні виконують вправу у зошиті – вставляють артиклі та виправляють помилки у реченні (С. 109 Впр.4), а на високий рівень – виконують завдання на картках (складають самостійно речення з поданих слів). Молодці! Ви дуже добре впоралися з цими вправами і я впевнена, що з цим правилом у вас тепер не виникне ніяких проблем! 3. Фізкультпауза. Ми вже з вами так гарно попрацювали, зробили стільки завдань! Тепер час відпочити! (учні виконують фізичні вправи та співають пісеньку про алфавіт) 4. Робота з текстом у підручнику А) Відкрийте, будь ласка, підручники С135 В.4. ви знаєте, що на даному етапі, у п’ятому класі ми вчимося читати – це дуже необхідно, адже саме зараз вам надається можливість відпрацьовувати при читанні кожне слово та навчитися читати правильно та без помилок. Відпрацювання з учнями навичок читання. Дітям пропонується прочитати текст з підручника спочатку за вчителем (відпрацьовується правильна вимова слів), а потім декілька учнів читають текст самостійно (високий рівень). Б)А тепер давайте розглянемо малюнок поруч із текстом. Ви бачите, що у тексті відповідно до малюнка, є певні помилки. Спробуйте зараз виправити помилки у тексті та сказати речення правильно, дотримуючись необхідного порядку слів у реченні. Учням треба виправити помилки у тексті при цьому треба граматично правильно побувати речення та вжити правильну лексику. 11.Узагальнення та систематизація учнями результатів роботи Зараз вам треба буде попрацювати в парах. Ви отримаєте малюнки із зображенням погоди. Опишіть, будь ласка, разом, яка погода на ваших зображеннях. У вас є кілька хвилин, щоб підготуватися. Учні отримують малюнки із зображенням погоди та природи на них. Вони готуються кілька хвилин, а потім в парах розповідають кілька речень про зображення. Молодці! Подивіться, як ви гарно можете розказати про погоду та природу! Подивіться, яка чудова природа навколо нас! Давайте будемо берегти та цінити її! ІV. Рефлексивно – оцінюючий 1. Підведення підсумків уроку. Молодці! Ви сьогодні дуже гарно попрацювали! Ми закріпили з вами вживання артиклів в німецькій мові та тепер ви зможете вільно та без помилок розказати про погоду та природу. 4. Повідомлення домашнього завдання І. Впр 2 С 122 (WB) – позначити необхідні речення хрестиком (середній рівень) ІІ. Впр 2 с 116 (WB) – написати за малюнками, яка погода навесні (достатній рівень) ІІІ. Самостійно скласти власний прогноз погоди (високий рівень) 3.Рефлексія Вам сподобався урок? Що вам найбільше сподобалось? Чого ви навчились на уроці? Ви отримали наступні оцінки…. Ви молодці! Відділ освіти Бердянського виконавчого комітету Бердянської міської ради Методичний кабінет Загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 1 План-конспект уроку з німецької мови у 4-б класі з теми «Погода та природа. Feste und Jahreszeiten» Розробила учитель німецької та англійської мови Мокрицька О.В. (спеціаліст) Проведено: 17 березня 2015 р. 2015 р. | |
| |
Переглядів: 1308 | |
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик |
«Журавель», «Перстенець» (дитячі народні ігри). Лічилка |
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо... |
Природа Українських Карпат |
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми |
Всього коментарів: 0 | |