УРОК 19 Тема: Склад числа 7. Дні тижняМета: розглянути всі варіанти складу числа 7; вчити складати, розв'язувати й записувати приклади на додавання в межах 7; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення; виховувати старанність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Лічба предметів від 1 до 7, від 7 до 1 2 Математичний диктант •Запишіть числа, наступні до чисел 1; 5. •Запишіть числа, попередні до чисел4; 2. •Запишіть сусідів числа 6. Один учень працює біля дошки. 3 Гра «Засели будиночки» III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Гра «Чарівні фігурки» (роботаз індивідуальним матеріалом) — Покладіть 7 квадратиків. Відсуньте 1 квадратик убік. — Скільки квадратиків ліворуч? А скільки праворуч? Як можна дістати число 7? Діти, відкладаючи по 1 квадратику вбік, називають усі випадки складу числа 7. Учитель записує приклади на дошці, а діти — у зошиті. 2 Складання прикладів на додавання за предметними малюнками● Фізкультхвилинка Тік-так, тік-так, Всі ми робимо ось так. Руки вгору піднімаєм І повільно опускаєм. Один, два, три, Руки ширше розведи. 3 Ознайомлення з назвами днів тижня Загадка • Нас 7 братів. Роками всі рівні, На ім’я різні. Відгадайте, хто ми? (Дні тижня) — назвіть хором назви днів тижня. — Покажіть на числовому віялі цифру, що позначає кількість днів у тижні. — цифрою 1 позначений понеділок. — який день тижня позначений цифрою 2; 3; 7? IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Робота з дидактичним матеріалом — Порівняйте кількість предметів і число. 2 Складання задач на додавання за малюнками (на дошці) 3 Самостійна робота — Постав знаки «>», «<». 1 □ 2 4 □ 2 5 □ 6 3 □ 2 5 □ 4 6 □ 4 ● Пальчикова гімнастика Ми писали, ми писали. Наші пальчики втомились. А тепер ми відпочинем І писати знову станем. 4 «Коли ми так говоримо?» • Семеро одного не чекають. • Сім раз відміряй, а один раз відріж. • На сьомому небі від щастя. • Сім верст до небес. • Сьома вода на киселі. 5 У світі цікавого — А чи відомо вам, що в жучка сонечка 7 чорних крапок на червоних крильцях? Цікаво, що народжуються ці жучки без крапок. Новонароджене сонечко сидить нерухомо на місці. Поступово одна за іншою починають з’являтися чорні крапки. Якщо такого жучка змусити рухатися, він поповзе. І крапок у нього на спині буде стільки, скільки встигло з’явитися до того, як жучок почав повзати. Тому ми можемо зустріти сонечко з 3, 4, 5 крапками. V. Підсумок уроку. Рефлексія — Чого вчилися на уроці? — Що нового дізналися? — Що повторили? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2712 | |
Вітальна листівка до Дня перемоги |
Передача відкритого простору. Практична робота «Різнобарвні будинки» |
Декларація прав дитини. Основний Закон держави. Обов'язки батьків та діте... |
Робота з папером. Іграшки зі складеного аркуша |
Конструювання. Курочка Ряба |
Всього коментарів: 0 | |