На фермі.
Тема уроку: На фермі. Множина іменників. Практичні задачі: ознайомити учнів з лексичними одиницями з теми «На фермі» і навчити їх використовувати у мовленні; вчити учнів утворювати множину іменників. Мета: Освітня: вчити учнів мовленнєвої взаємодії з партнерами по комунікації в малих групах; розвивати філологічний кругозір учнів. Розвивальна: розвивати здібності самостійно планувати мовленнєвий вчинок шляхом залучення учнів до іншомовної діяльності з використанням лексичних одиниць, що вивчаються. Виховна: сприяти соціалізації дітей в ході навчання мовленнєвої взаємодії в малих групах; виховувати повагу до думки співрозмовника. Обладнання: великий плакат ферми; картинка фермера; відеоролик пісні "Old McDonald had a farm"; лист від містера Мак Дональда; презентація PowerPoint картинок свійських тварин; роздатковий матеріал для роботи в групах, парах; відеоролик для фізкультхвилинки «Head, shoulders, knees and toes» Тип уроку: урок, спрямований на формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом. Форми роботи: фронтальна, групова, індивідуальна. Методи: ІКТ, ігрові, репродуктивні, пояснювально-ілюстративні. Хід уроку І. Початок уроку. 1. Організація початку уроку. Т: Good morning children! Ps: Good morning teacher! T: Let’s sing our greeting song. (“Hello” Super Simple song) Т:Let’s start our lesson! Sit down! Sit still! Посмішка і хороший настрій будуть нам сьогодні потрібні. Девіз нашого уроку три перші літери абетки. Отже, на уроці ми повинні бути А –active, B – bright, C – creative. 2. Фонетична розминка Whether the weather is hot Whether the weather is not We‘ll weather the weather Whatever the weather Whether we like it or not. 3. Ознайомлення з комунікативною перспективою уроку. На минулому уроці ми дізналися, яка погода у різних частинах світу. ІІ. Основна частина. Задача 1. ознайомити учнів з лексичними одиницями з теми «На фермі» і навчити їх використовувати у мовленні. 1. Постановка завдання, виклик потреби та інтересу. T: Today we are going to travel. But where? Let’s do the task. Перед вами чотири рядки з літерами, але в кожному є зайва, з яких ми складемо слово. І дізнаємося куди будемо подорожувати. EEEEEEEFEEEEEEEEEE - F UUUUUUUUUUAUUUUU -A DDDDDDDDDDRDDDDD -R NNNMNNNNNNNNNNNN - M Ps: Farm T: Well done! Сьогодні будемо подорожувати на ферму. Old McDonald’s farm. Подання нової лексики. Пояснення лексичного матеріалу. T: This is Mr McDonald's farm. T: Look, this is a letter for us. “Hello, my dear friends. Now I live on my farm. I'm happy to know you're fine. I'm fine too. On my farm I have many animals:chicks and ducks, pigs and sheep, cows and horses, hens and cocks. Have a good time! Love, Jack.” T: Where does he live? Ps: He lives on a farm. Т: Look, Who lives at McDonald's farm ? To the left of the blackboard you can see the words. Let’s read it, repeat after me. Let's tack them to the appropriate picture. T: Oh, Excellent! Well done! I am very happy that you remember all of these word. 3. Фізхвилинка 4.Контроль засвоєння семантики нової лексики. А) Робота в групах. Гра "Jumbled letters". T: There are the jumbled letters. Write these words correctly. Work in groups. T: Let's check it. Б) Find the words T: Find the names of the animals among these letters. P G О A T U P F G G I F C О W P I D J O G D J A F A G О U O В V S H E E P G K S В B E H О R S E D E I N N G О О S E L P T M F F D U C K B O 5.Підсумки роботи. Ознайомлення з наступною перспективою застосування засвоєного. T: You work very well. Задача 2. Вчити учнів утворювати множину іменників. 1. Постановка задачі, стимулювання потреби до засвоєння нового граматичного явища. T: Children, tell me ,please, Has Mr Mac Donald one or many animals? P: Many animals. T: Сьогодні ми продовжимо знайомитися з множиною іменників. 2. Пред’явлення нової граматичної структури. T: Look at the blackboard. You can see pictures with the words. A dog – dogs , a pig – pigs, a horse – horses , T:Скажіть , як утворилась множина іменників? Р: Додали закінчення –s. T: Right you are. Але в англійській мові є особливі слова, до них не додається закінчення, а вони повністю змінюють свою форму. 2. Розпізнавання учнями нової граматичної структури, з метою перевірки її розуміння. А) Робота з текстом T: Fill in the blanks. Кожна група отримує картку з текстом, в якому пропущені деякі слова. Учні заповнюють пропуски і кожна група читає по реченню. OnGrandpa`sfarm. My grandfather is a………….. . He has a farm. He has birds and animals on his farm. He has ………… and………. . They are brown and yellow. Hens lay eggs. We can see……… , cows, ducks and……….. here too. On the farm my grandfather also has two………….. and four………… . My grandfather likes his farm! 5.Підсумки роботи. Ознайомлення з наступною перспективою застосування засвоєного. T: You work very well. III. Заключна частина уроку T: Our trip is coming to the end. It's time to come back to our class. So let's sing a song about animals that we saw at the farm. 1. Повідомлення домашнього завдання. T: You worked excellent today. Вдома вам потрібно буде повторити назви свійських тварин. 2 Підбиття підсумків. Вправа «Створимо власну ферму» T: So you worked very well today. Let’s sing our song (“Good bye”, Super Simple Song) | |
| |
Переглядів: 1137 | |
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки |
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика». |
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни... |
Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітекту... |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Всього коментарів: 0 | |