Урок № 25
Тема: «Самообслуговування. Призначення одягу та взуття».Мета: ознайомити учнів з основними матеріалами, які використовуються для виготовлення одягу; надати основні відомості про правила догляду за одягом; вчити зав'язувати шнурки та застібати ґудзики на одязі; розвивати увагу, охайність, самостійність; виховувати працьовитість. Обладнання: мультфільм «Мийдодір», ляльки, картонні ґудзики, шнурки. Тип уроку: комбінований. Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж. Хід уроку І. Організаційна частина. Заходить учитель — треба встати. Коли дозволить, треба сісти. Встати хочеш — не гукай, А тільки руку піднімай. У школі парти бережи І на парті не лежи. Щоб урок минув немарно, Треба сісти рівно, гарно. Не скрекочи на уроках, Як папуга чи сорока. Нікому не заважай, Краще — друзям допомагай. ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності: – Ви вже дорослі. Навчаєтеся у першому класі. А хто збирає вас до школи? Хто одягає вас? Зав’язує шнурки та застібає ґудзики? – Сьогодні на уроці мова піде про одяг, про правила догляду за ним. Будемо навчатися самостійно одягатися! ІІІ. Засвоєння нових знань: 1. Вступна бесіда – Відгадайте загадки — і ви дізнаєтеся, чому саме буде присвя-чений наш урок. • їх на ручки одягнемо, В сніжки гратися підемо. (Рукавички) • Ступні ніг нам обіймають, Під штанці їх одягають. (Шкарпетки) • Голову нам покриває, Вушка у теплі тримає. (Шапка) • Нас від холоду ховає, Часто капюшона має. (Куртка) • Лютих не боїться зим, Хутром вкриє нас густим.. (Шуба) – Як можна назвати одним словом слова-відгадки? – Так, це одяг. Як слід доглядати за одягом? (Відповіді дітей.) – Чому це важливо? – Як люди ставляться до неохайних малят? – Зараз ми подивимося мультфільм «Мийдодир» і дізнаємося, що іноді трапляється з печупарами. 2. Перегляд мультфільму: – Про що треба пам’ятати, щоб одяг не втік від вас? – Що допоможе вам у цьому? • Чистить курточку, штанці,' Чобітки і сап’янці... Дуже працьовита тітка. Здогадались, хто це?... (Щітка). 3. Фізкультхвилинка Трава низенька-низенька. Дерева високі-високі. Вітер дерева колише-гойдає. То направо, то наліво нахиляє. То вгору, то назад. То вниз нагинає. Птахи летять-відлітають, А учні тихенько за парти сідають. IV. Практична робота учнів 1. Робота над загадкою: – Відгадайте, що це? – Ледь помітний він, маленький... То квадратний, то кругленький... Як його ти відірвеш, То штани не застібнеш... (Ґудзик) – А зараз ми будемо навчатися застібати ґудзики на сорочках. (У кожного учня на парті — маленька сорочка. Діти застібають ґудзики, допомагають одне одному.) 2. Гра «Одягни ляльку» Клас об’єднується у чотири групи. Кожен з гравців у групі по черзі починає одягати ляльку: шкарпетки, штанці, сорочку, спідничку, зав’язує капелюшка, застібує ґудзики на курточці. Перемагає група дітей, яка швидше та охайніше одягне ляльку. 3. Гра «Що та коли одягати» – З’єднайте стрілочками, який одяг у яку пору року треба одягати. V. Підсумок уроку – Про що ви дізналися На уроці? – Чого навчилися1? Як слід доглядати за одягом? | |
| |
Переглядів: 8751 | |
Розмітка за зразком, клітинками та лінійкою |
Виконання шва «уперед голку». Оздоблення виробів ручним швом |
Пластичні матеріали, їх властивості і призначення |
В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» В. Нестайко «Руденький» |
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"» |
Всього коментарів: 0 | |