Тема: Детальний переказ тексту з творчим завданням «Зимовий ліс» Мета: удосконалювати навички та вміння детально переказувати текст, навички самоконтролю; розвивати усне та писемне мовлення, вміння бачити й відчувати красу природи, заохочувати до творчості; виховувати любов та бережливе ставлення до природи. |
Тема: Переказ тексту «Джерельце взимку» Мета:вчитти писати перекази, збагачувати словниковий запас, використовуючи художні тексти, робити самоперевірну роботу; формувати вміння письмово передавати зміст прослуханого тексту; розвивати навички усного і писемного мовлення, пам’ять, творче мислення, увагу, уяву, спостережливість; виховуватилюбов до природи, інтерес до вивчення української мови. |
Тема: Порівняльний опис дерев. Складання казки за поданим планом і опорними словами „Горобина і ялина в зимовому лісі.” Мета: вчити учнів складати опис дерев, використовувати його для складання твору; розвиватимовлення учнів, збагачувати словниковий запас, використовувати в мовленні синоніми, антоніми, епітети, порівняння; виховувати доброту, почуття взаємодопомоги, любов до природи. |
Тема: Пташка красна пір’ям, а людина – добрими справами. Твір – роздум Мета:закріплювати навички правильно будувати текст–міркування, вчити розкривати абстрактно–загальні поняття; розвивати зв’язне мовлення, увагу, пам’ять, мислення, уміння логічно й послідовно викладати думки на папері, словесно передавати свої почуття й переживання; виховувати людяність, гуманізм у стосунках, великодушність та самопожертву, скромність, бережливе ставлення до пророди. |
Тема: Складання творчих розповідей за картиною К. Білокур «Богданівські яблука» Мета:вчити учнів висловлювати враження від картин художників; удосконалювати вміння розрізняти засоби художньоївиразності, застосовані художницею;розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, увагу, спостережливість; збагачувати словниковий запас, виховувати любов до рідного краю, естетичне сприйманнянавколишнього, зацікавленість життям славетних українців. |
Тема: Переказ тексту «Осінь за вікном казку чарівну пише» Мета:вчити учнів переказувати текст, висловлювати свої думки в логічній послідовності, збагачувати активний словник школярів, робити самоперевірку роботи;розвивати творчі здібності, мислення, увагу, пам’ять, спостережливість; виховувати любов до природи, вміння відчувати красу рідногослова. |
Тема: Складання письмового твору - опису за картиною К. Білокур«Соняшники» Мета: вчити учнів складати твір–опис за картиною; вдосконалювати вміння послідовновисловлювати свої думки; розвивати креативне мислення, усне і писемне мовлення, увагу, пам’ять, уяву, відчуття краси природи; виховувати естетичні смаки, інтерес до образотворчого мистецтва, любов до природи, почуття гордості за славетну українку. |
Тема: Складання твору на основі вражень від екскурсії «Краса осіннього парку» Мета: знайомити учнів з осінніми змінами в природі; вчити висловлювати свої враження,використовуючи мовні засоби спілкування, збагачувати словниковий запас;розвивати вміння правильно будувати речення в монологічному і діалогічномумовленні; виховувати любов до природи, естетичне сприймання навколишнього. |
Тема: Переказ тексту «Ромашки» Мета:вчити учнів переказувати текст, використовуючи творче слово у власномумовленні, робити самоперевірку роботи; розвивати вміння встановлювати логічні зв'язки; креативне мислення, пам¢ять, уяву, спостережливість, увагу;виховувати бережливе ставлення до природи, працьовитість. |
Тема: Яскраві краплини літніх канікул. Твір – розповідь з елементами опису Мета: вчити учнів складати твори – розповіді з елементами опису про пережите, побачене під час канікул, збагачувати лексичний словник, викликати бажанняпередавати свої враження влучними образними виразами; розвивати зв’язне мовлення,творче мислення, уяву, увагу, пам’ять, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до природи, любов до родини, Вітчизни, інтерес до вивчення українcької мови. |