Корекційно-розвиткове заняття. Звук [н]. Фонетичний розбір слова. Слухове сприймання: «Розповідь про себе»
Корекційно-розвиткове заняття
(Для дітей з вадами слуху) Тема: Звук [н]. Фонетичний розбір слова. Слухове сприймання: «Розповідь про себе». Мета: Автоматизувати звуковимову раніше вивчених звуків, зокрема звук [н]. Закріплювати вміння виконувати фонетичний розбір слів (малювання, яблуко). Закріпити вміння вести зв’язну розповідь про себе. Хід заняття Психологічний настрій. - Як справи? Як настрій? Ти готовий до заняття? Тобі потрібно говорити сьогодні виразно, правильно виконувати всі завдання. - Як думаєш, що ти будеш робити на занятті? Я буду: *говорити *думати *читати *запам’ятовувати *відповідати на запитання Подивися на малюнок. Склади 2 речення за малюнком. Настала сніжна, холодна зима. Діти зліпили снігову бабу. Розбери речення. Постав питання до кожного слова. Подивись на мене. Які слова я говорю? (Учень зчитує з губ, називає вголос) Подивись на таблички. Які слова можна підібрати до них? В якому з слів є буква Н? Тепер закріпимо вимову цього звука (дзеркало, омовлення артикуляції). Вправа «Який це звук?» Визнач місце звука [н] у словах (на початку, в середині, в кінці) Молодець! Тепер трішки відпочинемо. Розкажи мені про себе шляхом пальчикової гімнастики. Перші три речення говори повільно, другі два говори довго, наступні говори пошепки. Зробимо фонетичний розбір слова: А зараз виконай фонетичний розбір самостійно Перевір себе і оціни. Підсумок. Що ми сьогодні робили? Оціни свою роботу на занятті: Я: - Знаю - Вмію - Ціную знання | |
| |
Переглядів: 1830 | |
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма... |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Значення природи для життя людини |
Запитання до природи. З чого виготовляють папір? Чому малює твій олівець? |
В. Каменчук «Як Лиска голосок собі кувала». Л.Костенко «Бузиновий цар» |
Всього коментарів: 0 | |