Урок 44 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви і, складів із нею. Письмо великої букви ІМета: вчити учнів писати рядкову букву /, склади з нею; розвивати зв'язне мовлення, вміння знаходити слова з вивченою буквою; удосконалювати вміння будувати звукові моделі слів; формувати вміння аналізувати; виробляти навички правильного сидіння, вміння користуватися письмовим приладдям; розвивати дрібну моторику руки; виховувати в учнів охайність, уважність, старанність. Обладнання: демонстраційні картки з друкованими й рукописними літерами; сюжетні малюнки; фішки для звукових моделей; зошит із навчання грамоти; плакат "Правильно сиди під час письма"; малюнки до загадок; робочий зошит; посібник (Македонова Л. А., Мачнева 0. М. Навчання каліграфічного письма. 73 алгоритми написання українських літер та графічних знаків: Посібник для вчителів. - Херсон, 2005). ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів 1 Повторення вивчених букв Гра "Знайди пару" Учні до карток із друкованими буквами добирають відповідні рукописні літери. Називають букви, звуки, які вони позначають, складають із ними слова. Гра "Впіймай букву і" - Яку букву ми вивчили на попередньому уроці? - Який звук вона позначає? - У якому слові ви почуєте цей звук, плескайте у долоні. (Читання вірша учителем.) Індик в миску воду лив. Індик шию довго мив. Індичатко помагало - Індика за хвіст тримало. І гусак почав сваритись: "Індики, вже годі митись!" 2 Розвиток зв'язного мовлення 1) Складання опису індика за малюнком. 2) Складання звуко-буквеного аналізу слова індик. Фізкультхвилинка III. Повідомлення теми і завдань уроку IV. Вивчення нового матеріалу 1 Ознайомлення з новою буквою Ішачок весь час кричить. Може, і уголос вчить? - Ні! - ішак відповідає,- Я вам пісеньку співаю! 2 Порівняння друкованої букви / з рукописною 3 Повторення правил сидіння за партою, тримання ручки, розміщення зошита o Правила сидіння за партою o Розміщення зошита на парті o Як тримати ручку під час письма 4 Робота у зошиті: написання букви і - Рядкова буква і складається з двох елементів: короткої прямої лінії із заокругленням унизу праворуч і крапки над нею, що не поєднується з першим елементом. Згадайте, у яких буквах ви вже писали таку паличку? (У буквах а, у, и, м.) "Напишіть" паличку в повітрі. Письмо рядкової букви і Алгоритм написання рядкової букви і - Пишемо під рахунок раз і, два. Написання у повітрі. 5 Гра "Конкурс красунь" (робота в парах) Після того, як учні написали рядок букв, їм пропонується серед букв вибрати "Красуню" (найкраще написану букву) і "вдягнути" їй корону (намалювати над нею) та "Попелюшку" (найгірше написану букву) і поставити над нею лише крапочку. - А зараз перетворіть "Попелюшку" на прекрасну принцесу і напишіть якомога краще наступний рядок букв у зошиті. Фізкультхвилинка (гімнастика для очей) 6 Продовження роботи в зошиті 1) Написання поєднання букви і з довгою прямою із заокругленням внизу праворуч і петлею вгорі. - Починаємо писати від верхньої рядкової пряму коротку лінію вниз на себе. Біля нижньої рядкової заокруглюємо праворуч і ведемо похило вгору. Заокруглюємо ліворуч на відстані, яка дорівнює половині висоти від верхньої міжрядкової до нижньої рядкової. Торкаючись верхньої міжрядкової лінії, ведемо вниз на себе довгу пряму лінію до нижньої рядкової лінії. Торкнувшись нижньої робочої лінії, заокруглюємо праворуч. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка. Одним дотиком до паперу над першим елементом вище верхньої рядкової лінії ставимо крапку. Наступний рядок пишемо самостійно. 2) Написання буквосполучень. - Зверніть увагу на поєднання букв і та у. Вони з'єднуються верхнім поєднанням. Букви і там - нижнім поєднанням, і та о - середнім. Написання буквосполучень іу, ім, іо, у і. 7 Написання великої літери І - Велика буква І складається з двох елементів: короткої прямої та довгої прямої лінії з заокругленням унизу вліво. Алгоритм написання великої букви І - Пишемо під рахунок раз, два-і. Написання у повітрі. 8 Письмо під диктовку Аа Оо Уу и Мм Мі Ам їм Мі 1) Поєднання великої букви І з іншими буквами. - Поєднувальна лінія - коротка пряма, виведена з основної букви, яку ведемо до верхньої рядкової, звідки починаємо писати наступну букву. 2) Написання буквосполучень Іі, Іо, Іа, Іи, Іу V. Узагальнення вивченого матеріалу 1 Гра "Розумники та розумниці" - Для цієї гри нам потрібні дві команди. Перша команда - дівчата, друга - хлопчики. Чия команда назве більше імен з буквою II 2 Розгадування ребусів 0 лга А, І ~ п и ТА Ф іволга Іван напій нафта VI. Підсумок уроку - Яку букву вчилися писати? - Назвіть імена, які починаються буквою І. - З якої букви будемо їх писати? - Коли ще будемо писати велику букву І? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 16277 | |
«Зима-білосніжка». Урок позакласного читання |
Листівка для Елзіка |
Текстильні матеріали. Загальні поняття про прядиво, нитки, тканини та ткацтво |
Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композиці... |
«Вовк і кіт» (латинська народна казка). «Що ти знаєш і що вмієш?» |
Всього коментарів: 0 | |