Тема: Контроль навчальних досягнень. Аудіювання. Мета: Перевірити вміння учнів сприймати на слух незнайомий текст з одного прослуховування і розуміти його зміст. |
Тема: Вправи на визначення головної думки тексту. Порядок виконання звуко-буквеного аналізу слова. Усне переказування змісту тексту. Добір заголовків. Порядок розбору слів за будовою. (Вправи 200 — 208.) Мета: Закріпити вміння визначити головну думку тексту. Повторити порядок виконання звуко-буквеного аналізу слова, розбору слова за будовою. Виховувати інтерес до вивчення рідної мови. |
Тема: Текст, його головна думка. Заголовок до тексту. (Вправи 196 — 199.) Мета: Повторити і закріпити в учнів поняття про текст як зв'язне висловлення певної думки. Розвивати вміння підбирати заголовок до тексту, який би виражав головну думку. Виховувати патріотичні почуття. |
Тема: Контроль навчальних досягнень. Списування. «Білчина пам'ять» Мета: Перевірити графічні, технічні вміння і навички, швидкість письма, дотримання правил культури запису, оформлення письмових робіт. |
Тема: Спостереження за роллю прислівників у художніх і науково-популярних текстах. (Вправи 187 - 195.) Мета: Вдосконалювати вміння розпізнавати прислівники в усному і писемному мовленні. Розкрити роль прислівників у художніх і науково-популярних текстах. Формувати вміння використовувати прислівники у різних текстах і визначати їх роль. |
Тема: Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. (Вправи 182 - 186.) Мета: Ознайомити учнів з однорідними другорядними членами речення, вираженими прислівниками. Виробляти вміння визначати прислівники, що виконують роль однорідних членів речення, добирати однорідні прислівники, будувати речення з однорідними прислівниками. |
Тема: Спостереження за роллю у мовленні прислівників-антонімів. (Вправи 177-181.) Мета: Ознайомити учнів з прислівниками-антонімами. Вчити спостерігати за роллю прислівників-антонімів у тексті. Виробляти вміння добирати прислівники-антоніми й використовувати їх у реченнях, текстах. |
Тема: Спостереження за вживанням у мовленні прислівників-синонімів. (Вправи 172-176.) Мета: Ознайомити з прислівниками, близькими за значенням (синонімами), спостерігати за роллю прислівників-синонімів у текстах, ознайомити з правилом написання частки не з прислівниками. Формувати вміння визначати прислівники, близькі за значенням. |
Тема: Практичне ознайомлення з формами ступенів порівняння прислівників (без уживання термінів). (Вправи 167—171.) Мета: Ознайомити учнів зі способами творення різних форм прислівників. Ознайомити зі способом розрізнення однакових за звучанням і написанням форм прислівників і прикметників. Формувати вміння утворювати різні форми прислівників і вживати у реченнях, текстах. |
Тема: Порівняльна характеристика прислівників і прикметників. Основна граматична ознака прислівників. (Вправи 162-166.) Мета: Закріплювати вміння розпізнавати прислівники в тексті. Розширити уявлення про прислівник на основі порівняння його з прикметником. Ознайомити зі способом творення прислівників від прикметників, формувати вміння розрізняти прислівники та прикметники. Виховувати почуття прекрасного засобами описів природи. |