Тема: Ознайомлення з прислівником як частиною мови. (Вправи 156-161.) Мета: Ознайомити з основними ознаками прислівника як частини мови. Вчити впізнавати прислівники в усному і писемному мовленні, влучно добирати відповідно до мовленнєвої ситуації. |
Тема: Контроль навчальних досягнень (тести) за темою «Дієслово». Мета: Перевірити рівень засвоєння учнями знань з теми «Дієслово». |
Тема: Узагальнення знань і вмінь з теми «Дієслово». (Вправи 152-155.) Мета: Узагальнити знання про ознаки дієслова, закріпити навички правопису не з дієсловами та особових закінчень. Удосконалювати вміння розпізнавати часові форми дієслова та вміння правильно вимовляти дієслова з -ться, -шся. Розвивати інтерес до вивчення рідної мови. |
Тема: Вимова і написання дієслів на -ся (-сь). (Вправи 149-151.) Мета: Розвивати вміння правильно вимовляти, писати і вживати у мовленні дієслова із -ся (-сь). Виховувати почуття любові до рідної мови, розвивати інтерес до вивчення української мови. |
Тема: Значення дієслівних форм на -ся (-сь). (Вправи 145-148.) Мета: Формувати в учнів уявлення про особливості дієслів із -ся (-сь). Розвивати навички вимови і правопису дієслів із -ся (-сь). Розвивати зв'язне мовлення учнів. |
Тема: Вправи на визначення роду дієслів минулого часу. (Вправи 141-144.) Мета: Виробляти вміння визначати рід дієслів минулого часу. Розвивати навички грамотного письма, виховувати інтерес до вивчення історії своєї держави. |
Тема: Дієслова минулого часу. Змінювання дієслів минулого часу за числами та родами (в однині). (Вправи 137-140.) Мета: Закріпити знання правопису ненаголошених особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу. Ознайомити учнів зі змінюванням дієслів минулого часу за родами і числами. |
Правопис ненаголошених особових закінчень дієслів теперішнього І майбутнього часу. (Вправи 134-136.)
Тема: Правопис ненаголошених особових закінчень дієслів теперішнього І майбутнього часу. (Вправи 134-136.) Мета: Вчити застосовувати вивчені правила на практиці. Виробляти навички правопису ненаголошених особових закінчень. Продовжувати вчити правильно вживати дієслова у своєму мовленні. |
Тема: Написання закінчень у дієсловах 3-ої особи. (Вправи 130-133.) Мета: Розвивати вміння розпізнавати дієслова 3-ої особи, правильно їх писати, вживати у мовленні. Вчити розвивати у собі почуття прекрасного через любов до природи. |
Тема: Написання закінчень у дієсловах другої особи. (Вправи 123-129.) Мета: Розвивати вміння розпізнавати дієслова 2-ї особи, правильно їх писати і вживати у мовленні. Виховувати патріотичні почуття, любов до рідної мови. |