Тема: Правопис особових закінчень дієслів. (Вправи 119—122.) Мета: Закріпити вміння визначати, до якої дієвідміни належать дієслова. Розвивати вміння розпізнавати дієслова першої особи, правильно писати і вживати у мовленні. |
Тема: Контрольна робота. Диктант. «Золота купава» Мета: Перевірити вміння учнів правильно писати слова на вивчені орфограми, ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих правил пунктуації. |
Тема: Дієслова майбутнього часу. (Вправи 110-114.) Мета: Закріпити знання учнів у розпізнаванні дієслів майбутнього часу. Ознайомити з особливостями змінювання дієслів у майбутньому часі. |
Тема: Дієслова теперішнього часу. Визначення особи та числа дієслів теперішнього часу. (Вправи 103-109.) Мета: Закріпити знання учнів у розпізнаванні в усному і писемному мовленні дієслів теперішнього часу. Ознайомити школярів із змінюванням дієслів за особами і числами. Виробляти вміння розрізняти особу і число дієслова. |
Тема: Дієслова, що виражають незавершену і завершену дію. (Вправи 99-102.) Мета: Ознайомити учнів з новою граматичною ознакою дієслова (незавершена і завершена дія). Провести спостереження за виражальними можливостями дієслів, що означають незавершену і завершену дію, їх істотними ознаками. Виховувати навички збереження життя через конкретну ситуацію. |
Тема: Змінювання дієслів за числами. (Вправи 95—98.) Мета: Виробляти в учнів вміння визначати число дієслова і змінювати дієслова за числами. Вдосконалювати навички роботи з текстом. |
Тема: Змінювання дієслів за часами. (Вправи 92-94.) Мета: Ознайомити учнів з новою граматичною ознакою дієслова — часом. Виробляти вміння розрізняти часові форми дієслова, правильно їх писати. Розвивати навички усного та писемного мовлення. Виховувати любов до рідної мови. |
Тема: Неозначена форма дієслова. (Вправи 88-91.) Мета: Закріпити і поглибити знання учнів про неозначену форму дієслова. Виробляти вміння правильно ставити питання до неозначеної форми дієслова. Виховувати патріотичні почуття. |
Тема: Написання не з дієсловами. Спостереження за зв'язком дієслова в реченні з іншими частинами мови. (Вправи 81—87.) Мета: Забезпечити засвоєння учнями знань про правопис не з дієсловами. Вчити спостерігати за мовними явищами, аналізувати й узагальнювати. |
Тема: Загальне поняття про дієслово як частину мови. (Вправи 77—80.) Мета: Повторити і поглибити знання учнів про дієслово як частину мови, його граматичні ознаки. Виробляти вміння розрізняти дієслова серед інших частин мови. Розвивати зв'язне мовлення учнів. |