Тема: Контрольна робота. Мовна тема 3. Числівник. Займенник Мета: Перевірити вміння розпізнавати числівник і займенник як частину мови, групувати і класифікувати їх, влучно вживати в мовленні. |
Тема: Повторення й узагальнення вивченого про займенник. (Вправи 66-76.) Мета: Повторити й узагальнити знання про займенник як частину мови. Розвивати інтерес до мови. |
Тема: Займенники 3-ї особи однини і множини. (Вправи 58—65.) Мета: Поглиблювати і поширювати знання про особові займенники. Виробляти вміння розрізняти займенники 3-ї особи однини і множини та їх відмінкові форми серед інших особових займенників. Закріплювати знання про текст. Розвивати навички писемного та усного мовлення. Виховувати любов до рідної мови. |
Тема: Займенники 2-ї особи однини і множини. (Вправи 52-57.) Мета: Продовжити формувати навички роздільного написання займенників з прийменниками. Вчити змінювати займенники 2-ї особи однини і множини за відмінками, спостерігати за зміною цих займенників. Розвивати мовне чуття. |
Тема: Займенники 1-ї особи однини і множини. Роздільне написання займенників з прийменниками. (Вправи 45-51.) Мета: Закріплювати знання про вживання особових займенників. Виробляти вміння змінювати займенники 1-ї особи, визначати їх роль у реченні. Формувати навички роздільного написання займенників з іменниками. |
Тема: Спостереження за вживанням особових займенників у текстах. (Вправи 41-44.) Мета: Закріпити знання про займенники. Вчити розпізнавати особові займенники. Розвивати вміння висловлювати власні судження. |
Тема: Особові займенники. (Вправи 34-40.) Мета: Вчити учнів розпізнавати займенник як в усному, так і в писемному мовленні. Вчити влучно використовувати особові займенники. |
Тема: Займенник як частина мови. (Вправи 28-33.) Мета: Ознайомити учнів з новою частиною мови — займенником, з особливостями займенників, їх роллю у мовленні. |
Тема: Закріплення й узагальнення мовленнєвих умінь, пов'язаних з вживанням числівників. (Вправи 24—27.) Мета: Узагальнити і систематизувати знання учнів про числівник як частину мови. Удосконалювати вміння правильно вимовляти числівники і грамотно записувати на письмі. Розвивати інтерес до живої природи. |
Тема: Практичне ознайомлення з формами родового відмінка числівників 50-80. (Вправи 20-23.) Мета: Ознайомити учнів з формою родового відмінка числівників 50-80. Виробляти вміння правильно вживати ці числівники у родовому відмінку. Розвивати навички правильної вимови числівників. |