Тема: Спостереження за функціональною роллю числівників у реченні. (Вправи 16-19.) Мета: Вчити учнів застосовувати знання про числівник на практиці і правильно вживати у власному мовленні. Розвивати інтерес до вивчення природи, заохочувати дотримуватись правильного режиму дня. |
Тема: Поняття про числівник як частину мови. (Вправи 11—15.) Мета: Ознайомити учнів з новою частиною мови - числівником. Дати початкове поняття про числівник, ознайомити з його функцією в мовленні. Вчити розпізнавати числівники в мовленні і правильно ставити до них питання. Збагачувати мовлення учнів. |
Тема: Контрольна робота. Письмовий переказ. Мета: Перевірити вміння письмово переказувати текст розповідного характеру за самостійно складеним планом. |
Тема: Навчальний письмовий переказ. Узагальнюючий урок з теми «Прикметник». (Вправи 8—10.) Мета: Узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Прикметник». Вчити передавати зміст тексту (усно й письмово), продовжити формувати вміння переказувати текст. Виховувати дбайливе ставлення до природи, розвивати інтерес до народних традицій. |
Тема: Вправи на вживання різних відмінкових форм прикметників у множині. (Вправи 5—7.) Мета: Закріпити знання про відмінювання прикметників у множині. Вчити школярів правильно вимовляти і записувати форми прикметників у множині, вживати на письмі закінчення прикметників, орієнтуючись на кінцевий приголосний звук основи. |
Тема: Відмінювання прикметників у множині. (Вправи 1—4.) Мета: Ознайомити учнів з особливостями відмінювання прикметників у множині; виробляти навички правопису закінчень прикметників у називному відмінку множини. Виховувати любов до живої природи, дбайливе ставлення до неї. |
Тема: Форми давального і місцевого відмінків однини прикметників жіночого роду. (Вправи 253-256.) Мета: Вчити учнів розрізняти в реченнях форми прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках, правильно вимовляти і писати ці форми; закріплювати навички визначати відмінок прикметників; розвивати мовлення учнів; виховувати любов до рідного краю, повагу до народних звичаїв і традицій. |
Тема: Контрольна робота. Аудіювання. Мета: Перевірити вміння учнів сприймати на слух незнайомий текст з одного прослуховування і розуміти фактичний зміст, причинно-наслідкові зв'язки та основну думку висловлювання. |
Тема: Тренувальні вправи на побудову речень з прикметниками, визначення відмінків прикметників у реченнях. (Вправи 249-252.) Мета: Закріплювати знання учнів про відмінювання прикметників; удосконалювати вміння визначати відмінок прикметників у реченнях та добирати синоніми до них, а також сприймати на слух незнайомий текст і розуміти його; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати любов до природи. |
Тема: Вживання прикметників для всебічної характеристики предметів. (Вправи 245-248.) Мета: Закріплювати знання учнів про відмінювання прикметників; розвивати вміння вживати прикметники в мовленні для повнішого розкриття думки, характеристики предметів; виховувати почуття товариськості, доброти до людей. |