Тема: Контрольна робота. Аудіювання. Мета: Перевірити вміння учнів сприймати на слух незнайомий текст з одного прослуховування і розуміти фактичний зміст, причинно-наслідкові зв'язки та основну думку висловлювання. Обладнання: Текст з тестовими завданнями. ХІД УРОКУ I. Організація класу до уроку. II. Контрольна робота. 1. Текст для прослуховування. Найкращі квіти Завтра в мами день народження. Дмитро хоче подарувати їй щонайкращі квіти. Але хто знає, які з них найкращі? —Піду-но я до бджілки,—сам собі сказав Дмитро.—Адже вона всі квіти знає. Прокинувся він рано-раненько, щоб застати бджілку вдома. А вона вже сиділа на квіточці рум'янку перед своєю хатою і вмивалася крапелькою роси. —Ходімо шукати найкращі квіти! Бджілка підвела очі й сердито глянула на нього. Не дуже їй сподобалося оте «ходімо». Чому «ходімо», а не «прошу, будь-ласка» ? Дмитро подумав, що бджілка не хоче брати його з собою, й додав: —Квіти для моєї мами! —Гаразд! Ходімо зі мною, коротко відповіла бджілка, бо вона звикла більше робити діло, а не балакати. У полі бджілка сіла на велику, пишну блакитну квітку. Дмитро сказав: —Оце найкраща квітка? —Не знаю. Зараз побачимо,—відповіла йому бджілка, пірнаючи у чашечку квітки. Але одразу ж виринула назад. —Це не найкраща! / вони обоє рушили далі. Дорогою їм трапилось кілька жовтих квіток. Бджілка знову пірнула всередину однієї, затрималася там трохи довше. Коли вона з'явилася, її вусики були запорошені жовтим пилком. — Оця квітка гарна!—сказала бджілка. —Гарна?—здивувався Дмитро.—Але ж та, голуба, була пишніша! І більша! —Краса не зовні,—пояснила йому бджілка,— а всередині. І вона пірнула в іншу квітку, таку саму жовту й таку саму маленьку. —У цих квітках багато меду,— сказала бджілка. —Тому вони й гарні. Дмитро лизнув квітку. Вона була солодка, як мед. Хлопчик зірвав кілька жовтих квіточок, далі інших — теж гарних, на які йому вказала бджілка. Потім водила його бджілка вздовж і впоперек по діброві, всіяній квітами. «У мене вже ноги підкошуються від утоми,— думав Дмитро. Зате я несу мамі найкращі квіти «. Наступного дня Дмитро простягнув мамі букет квітів і багато-багато разів поцілував її в очі, в чоло, у щоки. Радісна мама й собі цілувала його в очі, в чоло, в щоки. — Ти приніс мені найкращі квіти, синку! — Звідки ж ти знаєш, мамо, що вони найкращі? — Вони найкращі, бо ти сам трудився, збирав і приніс їх здалеку, з поля. У школі Дмитро розказав дітям, що медунка та інші польові квіти, які він зібрав для мами,— найкращі в світі. (350 слів) Григорє Вієру 2. Тестові завдання. 1. До якого свята готувався Дмитро? а) до Дня Матері; б) до дня народження своєї мами; в) до свята 8 Березня. 2. Що він хотів подарувати мамі? а) книгу; б) найкращі квіти; в) сувенір. 3. У кого хлопчик попросив поради? а) у батька; б) у дерев; в) у бджілки. 4. Які квіти бджілка вважала найкращими? а) пишні; б) великі; в) ті, в яких багато меду. 5. Де шукав Дмитро квіти для мами? а) у магазині; б) на ринку; в) у полі, діброві. 6. Чому мама сказала, що син приніс їй найкращі квіти? а) бо вони дорогі; б) бо вони розкішні; в) бо син збирав їх власноруч. III. Підсумок уроку. — Чи сподобалось вам оповідання? — Якими словами передано основну думку? — Як ви вітаєте свою маму з днем народження? | |
| |
Переглядів: 15857 | |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою? |
Д. Павличко «Де найкраще місце на землі». В. Скуратівський «Калина». А. Листо... |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми |
Всього коментарів: 0 | |