💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Поспішаймо творити добро

Тема: Поспішаймо творити добро

Мета: виховувати любов і повагу до членів своєї родини, до природи; вчити визначати дійових осіб твору, виділяти головну думку; формувати навички швидкого, виразного, свідомого читання.

Обладнання: хрестоматія для позакласного читання.

Тип уроку:  урок позакласного читання.

ХІД РОБОТИ

I. Повідомлення теми і мети уроку

- Сьогодні ми поговоримо про одну з людських чеснот - доброту.

II. Робота над новим матеріалом

1. Бесіда.

- Ми часто чуємо слова добро, доброта. Що, на вашу думку, означають ці слова?

Добро - корисна справа, вчинок.

Доброта - чутливе, дружнє ставлення до людей.

2. - Доберіть продовження прислів'їв.

Хто людям добра бажає, ...

Перший крок до добра - ...

Роби добро - ...

Робиш зло - ...

Слова для довідок: не кайся, той і собі має, не роби зла, зла й сподівайся.

- У Біблії записано: «Не роби іншим того, чого не хотів би, щоб робили тобі». Як ви розумієте цей вислів? Наведіть приклади з життя.

3. Робота над оповіданням В. Сухомлинського «Тільки живий красивий».

1) Самостійне читання оповідання учнями (мовчки).

- Чому автор так назвав свій твір?

2) Читання тексту вчителем.

3) Робота над змістом оповідання.

- Що сталося із метеликом на підвіконні?

- Який висновок зробив хлопчик?

- Як би ви вчинили, опинившись на місці хлопчика?

4. Робота над віршем А. Костецького «Домашній твір».

1) Робота над висловом «Добро твориться просто - ні за так».

- Як ви розумієте зміст цього вислову?

2) Словникова робота.

Здригаєбідак

страждає ідея

зайнятий люкс

3) Читання вірша підготовленим учнем.

- Між ким ведеться розмова?

4) Читання вірша учнями (мовчки).

5) Бесіда за змістом прочитаного.

- Над чим сидів Вітько вдома?

- Як називався твір?

- Чи знав Вітько, як почати писати? Чи правдиві дії він описав у своєму творі?

- Що б ви порадили героєві цього вірша?

6) Читання вірша за особами.

- Якою інтонацією та тоном голосу передаємо настрій героїв?

5.Слухання вірша «Людина починається з добра».

Сказав мудрець:

- Живи, добро звершай!

Та нагород за це не вимагай.

Лише в добро і вищу правду віра Людину відрізня від мавпи і від звіра.

Хай оживає істина стара:

Людина починається з добра!

- Хто такий мудрець?

- Чого він навчає?

ІІІ. Підсумок уроку. Домашнє завдання

- Чи часто ви робите добро іншим?

- Який висновок кожен з вас зробив для себе на сьогоднішньому уроці? Складіть вдома невеличкий твір-міркування за цією темою.



Джерело: noindex
Категорія: Читання | Додав: SYLER (07.04.2015)
Переглядів: 1710 | Рейтинг: 0.0/0
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори...
Найбільші річки та озера України, їх значення для людини
Висівання пророщеного насіння у відкритий ґрунт
Знайомтесь — клавіатура
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]