Тема: Поспішаймо творити добро Мета: виховувати любов і повагу до членів своєї родини, до природи; вчити визначати дійових осіб твору, виділяти головну думку; формувати навички швидкого, виразного, свідомого читання. Обладнання: хрестоматія для позакласного читання. Тип уроку: урок позакласного читання. ХІД РОБОТИ I. Повідомлення теми і мети уроку - Сьогодні ми поговоримо про одну з людських чеснот - доброту. II. Робота над новим матеріалом 1. Бесіда. - Ми часто чуємо слова добро, доброта. Що, на вашу думку, означають ці слова? Добро - корисна справа, вчинок. Доброта - чутливе, дружнє ставлення до людей. 2. - Доберіть продовження прислів'їв. Хто людям добра бажає, ... Перший крок до добра - ... Роби добро - ... Робиш зло - ... Слова для довідок: не кайся, той і собі має, не роби зла, зла й сподівайся. - У Біблії записано: «Не роби іншим того, чого не хотів би, щоб робили тобі». Як ви розумієте цей вислів? Наведіть приклади з життя. 3. Робота над оповіданням В. Сухомлинського «Тільки живий красивий». 1) Самостійне читання оповідання учнями (мовчки). - Чому автор так назвав свій твір? 2) Читання тексту вчителем. 3) Робота над змістом оповідання. - Що сталося із метеликом на підвіконні? - Який висновок зробив хлопчик? - Як би ви вчинили, опинившись на місці хлопчика? 4. Робота над віршем А. Костецького «Домашній твір». 1) Робота над висловом «Добро твориться просто - ні за так». - Як ви розумієте зміст цього вислову? 2) Словникова робота. Здригаєбідак страждає ідея зайнятий люкс 3) Читання вірша підготовленим учнем. - Між ким ведеться розмова? 4) Читання вірша учнями (мовчки). 5) Бесіда за змістом прочитаного. - Над чим сидів Вітько вдома? - Як називався твір? - Чи знав Вітько, як почати писати? Чи правдиві дії він описав у своєму творі? - Що б ви порадили героєві цього вірша? 6) Читання вірша за особами. - Якою інтонацією та тоном голосу передаємо настрій героїв? 5.Слухання вірша «Людина починається з добра». Сказав мудрець: - Живи, добро звершай! Та нагород за це не вимагай. Лише в добро і вищу правду віра Людину відрізня від мавпи і від звіра. Хай оживає істина стара: Людина починається з добра! - Хто такий мудрець? - Чого він навчає? ІІІ. Підсумок уроку. Домашнє завдання - Чи часто ви робите добро іншим? - Який висновок кожен з вас зробив для себе на сьогоднішньому уроці? Складіть вдома невеличкий твір-міркування за цією темою. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1710 | |
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми |
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори... |
Найбільші річки та озера України, їх значення для людини |
Висівання пророщеного насіння у відкритий ґрунт |
Знайомтесь — клавіатура |
Всього коментарів: 0 | |