Тема: Тематичне оцінювання Мета: перевірити рівень знань, умінь і навичок учнів, пов'язаних із темою «Світ у мені і в світі я» («Людина починається з добра», «Пригоди і захоплення твоїх ровесників»); виховувати бажання вчитися. Тип уроку: урок-подорож сторінками прочитаних творів. ХІД УРОКУ I. Оголошення теми уроку і мети уроку Учитель Сьогодні у нас незвичайний урок. Сьогодні ми зробимо ще один крок В країну відому, в країну чудову, Яка нас чекає й збагачує мову. Країна цікава, тож парти свої Перетворіть у машини малі. Всі сядьте рівненько, працюйте уважно, Потрапить туди щоб нам було не важко. Учень Тож, друзі, скоріш Зберемося у путь, Щоб у скарбницю знань Нам ще раз зазирнуть! II. Актуалізація опорних знань учнів 1. Бесіда. - Пригадайте, над яким розділом ми працювали кілька уроків. Твори якого жанру увійшли до цього розділу? Назвіть їх. - Скільки оповідань ми прочитали? А казок? Яких саме? - Скільки віршів? Що ще увійшло до цього розділу? III. Подорож сторінками розділу «Людина починається з добра», «Пригоди і захоплення твоїх ровесників» 1. Вікторина «З якого твору ці рядки?». Дівчинка несла назустріч дідові усмішку. (В. Сухомлинський «Усмішка») - Стій, мамочко!- Олег шарпнувся до неї, підвівся на носках і чмокнув у щоку. - Приходь раніше, не запізнюйся! (О. Єфімов «Задачі трапляються різні») - В тобі добра не ріки-море... (Д. Чередниченко «Як ти з матір'ю говориш?») - Бо це, як хочеш знати, не яблунька, а груша! (Г. Бойко «Консультант») І роби невтомно, вміло, хоч мале, та добре діло. (М. Сингаївський «Дощ із краплі починається») І почали називати його просто: «Ніхто». (В. Струтинський «Казка про хлопчика Абихто») 2. Читання віршів із рубрики «Захоплення і мрії твоїх ровесників» (декілька учнів читають вірші з даної теми). 3. Вибіркове читання уривків прочитаних творів. - Ми з вами - на дорозі біля печери запитань. Якщо ми виконаємо завдання, що міститься у цьому чарівному конверті, то проїдемо повз печеру без перешкод. Завдання Знайдіть і прочитайте відповідь на запитання. 1) Як Ната згадує час дружби з Вадьком? 2) Як хлопчики вирішили тренуватися у «невагомості»? 3) Який вигляд мав гість із планети Сатурн? 4) Прочитати запитання, на які діти не могли знайти відповідь. 5) Прочитати опис початку матчу. 6) Як Лумпумчик господарював у Васильковій кімнаті? 4. Читання за особами (друга частина твору «Задачі трапляються різні»). 5. Гра «Поставте запитання». Діти, працюючи в групах, ставлять одне одному запитання за містом твору, який їм більше сподобався. IV. Підсумок уроку Учитель Збіг урок наш, як коротка мить, Ще попереду у нас багато кроків: І цікавих, і важких уроків. Завдання покличуть у майбутнє, Найскладніше ж завдання - життя. Тож старайтесь вправно все вивчати! Пам'ятайте, учні: скарб - знання. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1677 | |
Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатис... |
Аплікація з відрізків вовняних ниток. Вітальна листівка до Дня Перемоги |
Т. Шевченко «Тече вода з-під явора...» І. Франко «Дрімають села...» П. Тичина... |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint |
Тематичне ліплення за малюнком і власним задумом. Створення композиції за мот... |
Всього коментарів: 0 | |