Тема: Вступний урок до теми «Людина починається з добра. Пригоди і захоплення твоїх ровесників» Мета: вчити учнів виразно, емоційно читати текст; розвивати вміння аналізувати текст, знаходити у ньому описи, міркування, частини будови тексту; виховувати доброзичливе ставлення до оточуючих. |
Тема: Тематичне оцінювання Мета: перевірити знання учнів із вивченої теми; вчити думати, добирати правильні відповіді із кількох поданих, спиратися на життєвий досвід, на прочитані твори; вчити працювати творчо, оперативно. |
Тема: Веселі вірші російських поетів. С. Маршак «Майстер-ла-майстер». М. Пляцковський «Пісня про усмішку» Мета: ознайомитися з творами відомих російських поетів; розвивати почуття гумору і доброзичливості, уміння стежити за перебігом подій сюжету, висловлювати оцінні судження; удосконалювати уміння виразно читати, узагальнювати; виховувати любов до поезії. |
Тема: Пригоди улюбленого героя дітей - Тома Сойєра Мета: розширити знання учнів про творчість Марка Твена; ознайомити з новими пригодами в житті Тома; розвивати мислення; збагачувати мову новими словами; розвивати бажання більше знати; виховувати позитивні риси характеру. |
Тема: Як Том відкрив великий закон, що керує вчинками людей. Уривок з роману М. Твена «Пригоди Тома Сойєра» «Чудовий маляр» Мета: сформувати в учнів первинне уявлення про особистість видатного американського письменника; розширити словниковий запас; розвивати уміння характеризувати дійові особи; стисло відтворювати послідовність подій; формулювати головну думку твору; розвивати почуття гумору, виховувати позитивні риси характеру. |
Тема: Б. Немцова «Сіль, дорожча за золото» (продовження) Мета: удосконалювати уміння стисло, творчо переказувати, складати план; збагачувати словниковий запас синонімами; домогтися усвідомлення головної думки казки; виховувати в учнів доброзичливе ставлення до оточуючих. |
Тема: Божена Немцова - авторка всесвітньо відомих «Золотої книги казок» і «Срібної книги казок». Б. Немцова «Сіль, дорожча за золото» Мета: ознайомити з особистістю видатної чеської письменниці; викликати інтерес до її книжок; удосконалювати читацькі навички і збагачувати словниковий запас учнів; розвивати вміння характеризувати дійових осіб; прищеплювати любов до художньої книги. |
Тема: Г.-К. Андерсен. Уривки з казки «Гидке каченя» (продовження) Мета: удосконалювати навички правильного і виразного читання; розвивати зв'язне мовлення; збагачувати словниковий запас учнів; вчити складати план твору; розвивати вміння знаходити у структурі тексту описи, міркування; виховувати любов до природи. |
Тема: Ганс-Крістіан Андерсен - всесвітньо відомий казкар. Уривок з казки «Гидке каченя» Мета: ознайомити учнів з особистістю славетного казкаря; допомогти дітям усвідомити складний шлях пізнання себе і навколишнього світу; вдосконалювати вміння виразно читати; викликати в читачів інтерес до читання твору; виховувати турботливе ставлення до природи. |
Тема: О. Пушкін «Казка про царя Салтана...» Мета: ознайомити учнів з особистістю видатного російського поета О. Пушкіна; викликати інтерес до його творчості; вчити зіставляти епізоди тексту з ілюстраціями; розширяти словниковий запас; удосконалювати вміння виразно читати; виховувати самокритичність. |