Тема: Пригоди улюбленого героя дітей - Тома Сойєра Мета: розширити знання учнів про творчість Марка Твена; ознайомити з новими пригодами в житті Тома; розвивати мислення; збагачувати мову новими словами; розвивати бажання більше знати; виховувати позитивні риси характеру. Обладнання: роман Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра», зошити. Тип уроку: урок позакласного читання. ХІД УРОКУ I. Організаційна частина II. Основна частина 1. Бесіда. - На попередньому уроці ми з вами працювали над уривками з твору Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра». З Томом - головним героєм твору - відбувалося дуже багато цікавих, веселих, незвичайних пригод. І сьогодні на уроці ми ознайомимось ще з деякими пригодами, які сталися в житті Тома Сойєра. А спочатку прочитайте і запишіть тему нашого сьогоднішнього уроку. 2)улюбленого 1)пригоди 4)дітей 3)героя 6)Сойєра 5)Тома - Отже, про якого героя ми з вами будемо сьогодні говорити? 2.Читання уривка твору вчителем («Том грається, воює, ховається»). - Над яким уривком у творі Марка Твена ми з вами працювали на попередньому уроці? - Прочитайте і запишіть у зошити назву сьогоднішньої пригоди Тома. 3.Тести за змістом прослуханої частини. - Кого витягла старенька з-під ліжка? а) Тома; б) кішку; в) собаку. - Що їв Том у коморі? а) Варення; б) яблука; в)повидло. - Ким був Сід для Тома? а) Другом; б) сусідом; в) братом. - Куди втік Том? а) До школи; б) гратися; в) до товариша. - Що перевіряла тітонька Поллі на Томовій сорочці? а) Рукав; б) ґудзик; в) комірець. - Якою ниткою Том пришив комірець? а) Чорною; б) білою; в) червоною. 4. Перевірка тестових завдань, виконаних учнями. Фізкультхвилинка 5. Опрацювання урока. - Ви всі уважно слухали текст і дали правильні відповіді на запитання. А зараз самостійно попрацюйте над ще однією пригодою Тома. 1) Читання вчителем двох абзаців тексту від слів «Заклопотаний війною і коханням...». - Що попросив Том у тітки Поллі? 2) Читання тексту учнями: - «ланцюжком»; - «буксиром»; - за методикою «Небо і земля»; - «луною»; - самостійне дочитування тексту учнями до кінця. 3) Постановка запитань до прочитаного учнями. 6. Малювання словесних малюнків до прочитаного. III. Підсумок уроку - Що вам сподобалося у поведінці Тома Сойєра? - У чому ви б хотіли бути схожими на нього? - За які вчинки ви засуджуєте Тома? IV. Домашнє завдання Прочитати ще один уривок із твору Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра», підготуватись до стислого переказу. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2051 | |
На уроці образотворчого мистецтва. Побудова і записування речень, що передают... |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси |
Пластичні матеріали, їх властивості і призначення |
Незабаром літо. Спостереження за природою влітку |
Всього коментарів: 0 | |